Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Le eu Warden
  Post new thread Poll:  
tamar





Posts: 804
Registered: 5-1-1989
Location: Gouda
Member Is Offline
Mood: A new beginning ;)
posted on 19-10-2003 at 23:42 Reply With Quote
Le eu Warden



Dit klinkt misschien als het gebruikelijke, obligate bedankje.....maar zo is het niet bedoeld.

Afgepeigerd afgereist na een aantal zeer drukke weken.....

En om nou te zeggen dat ik lekker heb uitgerust dit weekend....

Was het toch wel weer zeer fijn om terug in Le eu Warden te zijn....

Ook zonder "Les neuf heures" heeft de MRCL nog niets van zijn beroemde sfeer verloren.

It was good to be back!!!

Dank aan allen die zich dit weekend hebben ingezet voor een geslaagd evenement.

Groetjes
Tamar
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 20-10-2003 at 08:47 Reply With Quote
Was het erg donker in het zwarte woud Tamar ?



:laugh:
Het was weer eens ouderwets gezellig , en we hebben er dan ook met volle teugen heeft genoten.
Tini Gerda, Johan en niet te vergeten Hans het was top.

Greetz Gert en Christel.

P.S. Johan Boek je voor ons alvast een tafel bij de Chinees voor volgend jaar :D




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
gabe2001
LMSadmin




Posts: 157
Registered: 23-6-2002
Member Is Offline
Mood: U = R * I
thumbup.gif posted on 20-10-2003 at 12:46 Reply With Quote
gezellig race weekend gehad



...en de weg uit het bos nog niet gevonden :laugh:

Het was heel erg leuk, gezellig, spannend en ik heb genoten van de vriendelijke sfeer!

cheers,
-g
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Sideways



Avatar


Posts: 132
Registered: 11-1-2002
Location: Amsterdam, The netherlands.
Member Is Offline
Mood: No Mood
posted on 20-10-2003 at 13:07 Reply With Quote


Lange tijd niet in Leeuwarden geweest, opvallend blijft toch.....de goede sfeer en gezelligheid.
De baan is 1 van mijn favorieten, simpel en veel uitdaging.
Het was weer een fantastisch weekend.

Groet,

Onno.




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
50 plus





Posts: 63
Registered: 10-11-2002
Location: Almere-Haven
Member Is Offline
Mood: kijk uit naar de volgende wedstr
posted on 20-10-2003 at 13:33 Reply With Quote
ervaring rijker



Leeuwarden,

Terwijl Tamar nu gaat genieten van zijn welverdiende rust:P.
Zal ik proberen het algelopen sprintweekend te beschrijven.
Als eerste wil ik kwijt dat dit mijn eerste keer was dat ik in Leeuwarden reed,en ook nog eens met een nieuwe auto een VIPER waar nog niemand mee gereden had,dus hij viel wel op tussen al die modena's maar ondanks de juiste kleuren en bestickering(inclusief spiegels en ruitenwisser)was dit niet voldoende om bij het concours bij de eerste 5 te kunnen(mogen) eindigen:mad:.
REGELS?:puke:volgens mij maak je met een herman brood creatie zelfs nog een betere kans!!!
En ondanks dat ik vrijdagavond te maken kreeg met een auto die totaal de verkeerde afstelling had voor deze baan, heb ik volledig op eigen kracht en zonder de hulp van wie dan ook de auto toch zover gekregen dat er op zondag toch nog redelijk mee te rijden was.
En dat baankennis erg belangrijk was om een goede setup voor je auto te vinden, bleek wel uit het feit dat het aankwam op bochtensnelheid,want daar werd het verschil gemaakt en doordat de tijden erg dicht bij elkaar lagen beloofde het een spannende wedstrijd te worden:).
Tijdens de kwalificatie bleek al dat de grote jongens(LMP)op moesten passen voor een aantal ERG snelle modena(GT2)en een nieuweling Henry van Gool die zijn eerste wedstrijd reed met een eveneens ERG snelle porsche(GT1).
Van de 26 gestarte rijders reden er maar liefst 12 onder de 6 seconden.
Terug kijkend is het een hele mooie spannende en vooral een sportieve wedstrijd geweest:coke:.

En wil ik speciaal de familie Lanting bedanken voor hun gastvrijheid en goede verzorging en dan vooral de dames Tiny en Gerda die iedereen hebben voorzien van eten en drinken:D:coke:.

De laatste wedstrijd van dit seizoen is een endurance race maar die word door omstandigheden(waar wij niets aan kunnen doen)verreden begin volgend jaar!!!.

Groetjes Peter Reijerkerk.




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Rob de Wit





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 20-10-2003 at 20:35 Reply With Quote
Foto's



Wederom een Frieske happening die duidelijk maakt waarom slotracen zo leuk kan zijn.

Mijn foto's zullen na bewerking door Tamar op de site worden geplaatst.

Beste Peter, ik vind dat jouw Viper zeker ook in aanmerking kwam voor een prijs in het concours d' elegance. Complimenten.

Ook complimenten voor Wotske en Ton. De underdogs in het rijdersveld maar prachtige race van deze wereldauto's.

Tinny, Gerda, Johan en Hans bedankt voor de gastvrijheid.

Groetjes

de sigaar (letterijk en dit weekend toch ook wel een beetje figuurlijk) :cool:
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
50 plus





Posts: 63
Registered: 10-11-2002
Location: Almere-Haven
Member Is Offline
Mood: kijk uit naar de volgende wedstr
pimpflash.gif posted on 20-10-2003 at 22:39 Reply With Quote
Gezelligheid



Beste Rob,

Dat je van gezelligheid houd dat hebben we gezien aan de sigaren rookwolkjes boven je hoofd :P.
En dat je na een lange winterslaap het slotracen nog niet verleerd bent dat is duidelijk:D.
Maar voor aankomend talent zullen we toch moeten buigen,Gabriel,Henry,wouter:)maar ze zullen er hard voor moeten rijden want,wij geven ons niet zomaar gewonnen:laugh:.
En wat ik ook knap vond dat Onno nog zo goed gereden heeft,want hij heeft meer tijd aan zijn slotracekoffer besteed dan aan zijn auto:laugh::coke:.

Groetjes Peter




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
PiTzPoEz





Posts: 8
Registered: 14-4-2003
Location: Amsterdam
Member Is Offline
Mood: Ik mis je Nickje :(
posted on 21-10-2003 at 21:34 Reply With Quote


Toch best wel cool om een keertje te gaan verliezen.. Ik heb het heel erg naar me zin gehad.... De volgende keer pak ik je Gert met je Italiaanse Pony :) Ik laat me dat niet weer overkomen 9 baanvakken van een BELG :P verliezen!

Namens Mackie, Nickie, Tonnie en mijzelf(Mickie) bedanken wij de gastvrijheid van de fam. Lanting, Johan, Eddy, Thijs.... en andere MRCL leden... :):)

P.s Friese suikerbrood was trouwens heerlijk :):P

Tot de volgende keer :)




Call me a [Censored] *~Noble Lady Race Chick PiTzPoEz The Rogue of C A T W O M A N WOL 12:7 Utopia Rulezz...~*


View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
gabe2001
LMSadmin




Posts: 157
Registered: 23-6-2002
Member Is Offline
Mood: U = R * I
posted on 22-10-2003 at 16:34 Reply With Quote
pictures pictures pictures



Hallo allemaal,
hier de link naar de foto's van mijn camera: http://www.inabnit.demon.nl/SlotCars/1-24/Leeuwarden_2003/

cheers,
-g
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Sideways



Avatar


Posts: 132
Registered: 11-1-2002
Location: Amsterdam, The netherlands.
Member Is Offline
Mood: No Mood
posted on 23-10-2003 at 22:14 Reply With Quote


Ja leuke foto's hoor!!!
Op naar de volgende race.......;)

Groet,

Onno.




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
JPVR





Posts: 2
Registered: 14-6-2002
Member Is Offline
Mood: Not set
posted on 24-10-2003 at 10:52 Reply With Quote
LMS Series



Juist om te laten weten dat mijn medewerker Philippe de **** een interessante bijdrage publiceerde over de vier eerste LMS wedstrijden van dit jaar. Jullie vinden ze op de IMcA web site op de IOC-Model Car Races bladzijden.

JPVR

Voor een directe link naar het artikel op de IMCA site klik op deze link (red)
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
dennis vogel000





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
driver.gif posted on 26-10-2003 at 10:31 Reply With Quote
leeuwarden



Het was een leuk race weekend en spannende races.En dit jaar blijft het spannend tot de laatste race gereden is,Het was ook een leuke baan om op te rijden en het raceweekend was goed georganiseerd,Alles verliep ook eerlijk dat is iets wat je niet bij elke race organisatie meemaak!!!

ps: mooie foto's gabriel




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Wouter





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 26-10-2003 at 19:43 Reply With Quote


hey,

het was een erg leuke race.

en bedankt aan de MRCL


mazzel

P.S. het zuikerbrood was lekker

en peter bedankt voor het complimentje
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Arbee





Posts: 127
Registered: 1-2-2002
Member Is Offline
Mood: . . . . . . . . . . . . .
posted on 31-10-2003 at 09:19 Reply With Quote
Leeuwarden



Beste Luitjes van Leeuwarden,

een late reactie, maar na 2 drukke weekjes nog eventjes een reactie van mij, want het was toch zeer gezellig.
Jammer dat de buitenlandse deelname het liet afweten, en we kunnen toch wel de conclusie maken dat die sprint race-jes heel leuk zijn. (op wat dikke Dome konten na dan :D) Het suikerbrood viel goed in de smaak bij de kids, maar ik hoop wel dat het hier ook te koop is, elke keer voor verse suikerbrood naar Leeuwarden wordt wel erg omslachtig.

Maar goed, op naar de volgende race, de afsluiting, en opening (?) van 2003/2004

Tot ziens allemaal,
Robert.
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top