Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Dresscode
  Post new thread Poll:  
Arbee





Posts: 127
Registered: 1-2-2002
Member Is Offline
Mood: . . . . . . . . . . . . .
posted on 16-10-2006 at 08:32 Reply With Quote
Dresscode



Hoi slotracers,

Dat Tamar uit het slotracen stapt is toch wel een verrassende gebeurtenis.
En voor de laatste race heeft Tamar nog een leuke bonus in gedachten.
Ging het er vroeger om dat je het snelste autootje dat gleufje won, nu kun je al axtra punten verzamelen voor de looks aan de buitenkant, daarna kwamen de looks voor de binnenkant, en nu???????????
Zelfs een dresscode!!!!!
Fantastisch !!!!!!!!!!!!!!
Volgende stap??
Klassieke muziek erbij????

Daar muziek mijn beroep is, zou ik daar een grote voorstander van zijn.
De Walcure rit van Wagner tijdens spectaculaire inhaalacties,
en de Goldberg variaties van Bach gedurende zware nachtelijke ritten in Uden, hou dan je ogen maar eens open!
(voor diegene die het niet weten: Bach schreef deze variaties voor een of andere vorst waarvan ik de naam ff niet weet, die slaapproblemen had.!)

Ik zou nog een eindelose reeks aan muziek kunnen opnoemen die op mooie momenten, als Mak ff niet weet wat die moet zeggen;), uit de luidsprekers zou schallen.
En dat allemaal voor wat bonuspunten.

Ik vind het allemaal prachtig, maar wat IK heel jammer vind, is dat de baan, waar eigenlijk het slotracen voor mij een kompleet andere dimensie heeft gekregen, heel stil is verdwenen.
Hotslot zuid, ....................................................bestaat echt niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeer stilletjes is de baan al een aantal jaren aan het wegrotten, werd het af en toe nog eens gebruikt als prive testbaan van RFH, en soms door DVR en Machbox, nu is die niet meer.
Langzaam (nou ja ook wel snel) verdween de baan onder het stof en de dozen die erop gezet waren.
Het was steeds meer een soort voorraad plank.
Had ik misschien heel voorzichteig gehoopt dat het 1:32 daar weer eens nieuw leven zou krijgen, is die nu weg, ..................dood.
Jammer/zonde, veel slotracers die nu nog actief zijn in het 1:24 hebben daar de grondbeginselen geleerd van het rijden.
Gewoon een Ninco met NC2 motor.
Een auto met een PK versus gewichts verhouding waar een 1:24 Plafit nooit aan zou komen, daar leerde je echt mee rijden.
Helaas geen afscheidswedstrijd 1:32 in Zuid,
wel een afscheidswedstrijd voor Tamar, en dat is terecht!
Ik zal daar helaas niet als rijder zijn, maar wie weet kan ik nog ff om de hoek kijken, naar al die mooie slotracers in hun beste kloffie, met een sigaar in de mond, wisky bij de hand, en in stilte (een stille slotrace auto is altijd nog sneller dan een koffiemolen) luisterend naar Klassieke muziek............................prachtig, zo zal de LMS 2006 een waardig slot krijgen.

Robert


PS want er komt toch vast wel een LMS 2007!??
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 16-10-2006 at 09:17 Reply With Quote
Mooi bericht!



Robert,

Ik wil graag mijn complimenten geven voor je aansprekende bericht!:cry::holy. Mooi gesproken en vol positiviteit!

Willem




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Bas





Posts: 66
Registered: 30-3-2005
Member Is Offline
Mood: No Mood
posted on 17-10-2006 at 14:24 Reply With Quote


Robbert,

Inderdaad mooi gesproken! Mooi dat je wellicht nog wel even om de hoek komt kijken!

Tot dan!

Bas




Iedereen kan prutsen, alleen heeft de een er meer talent voor dan de ander..... ;-)
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
B-32





Posts: 4
Registered: 14-11-2004
Member Is Offline
Mood: No Mood.
posted on 17-10-2006 at 20:29 Reply With Quote


Ik ga mijn uiterste best doen om op deze race aanwezig te zijn.


Groeten uit een ver verleden
Dieter




I'm all into dB-drag racing now -> 4th loudest street A on earth 156.5dB
www.ice-mania.be
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
tamar





Posts: 804
Registered: 5-1-1989
Location: Gouda
Member Is Offline
Mood: A new beginning ;)
posted on 18-10-2006 at 01:47 Reply With Quote
Leuk



Hey Dieter, zou inderdaad leuk zijn om je weer eens te zien....btw ben je al een beetje doof? :D



With kind regards
Tamar
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
tamar





Posts: 804
Registered: 5-1-1989
Location: Gouda
Member Is Offline
Mood: A new beginning ;)
posted on 18-10-2006 at 01:53 Reply With Quote


Quote:
Originally posted by Arbee
Volgende stap??
Klassieke muziek erbij????
Daar muziek mijn beroep is, zou ik daar een grote voorstander van zijn.


Robbert ik zou zeggen ; Kom maar op, concert voor (gelamineerde) Accordeon en slotcars in D(vr) flat.
Let's Party !!!!!!:D




With kind regards
Tamar
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top