Topic Posts
 
Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Plaatjes vullen Gaatjes: Finale 1/28 Endurance in Noord
  Post new thread Poll:  
tamar





Posts: 804
Registered: 5-1-1989
Location: Gouda
Member Is Offline
Mood: A new beginning ;)
posted on 14-11-2011 at 18:25 Reply With Quote
Plaatjes vullen Gaatjes: Finale 1/28 Endurance in Noord



Beste Slotters


Het was n geweldig, gezellig en vooral beren druk weekend, en dan vooral voor de mensen van de LMC site, die ook meegewerkt hebben aan het organiseren van de wedstrijddag.

Kan als wedstrijdleider en als rijder terugkijken met een voldaan gevoel. Spannende en eerlijk races waar hard maar fair geknokt werd en vervolgens gezellig werd nagebabbeld aan de bar...gewoon perfect...
dank aan ieder voor zijn bijdrage.

Op n paar kleine hobbels na liep de hele dag op rolletjes, waren we niet al te laat klaar en voordat de 1e slotters huiswaarts keerden, stonden de resultaten van de race en het kampioenschap al op de site. Al met al n geslaagd evenement

Één ding is er bij mij helaas bij ingeschoten. Ik heb het hele weekend geen tijd gehad om ook maar één foto te maken. Ik heb wel een hoop mensen bezig gezien met n camera en of hun telefoon.

Heb dus n verzoek aan jullie allen om mij fotos of links naar webgalleries toe te sturen van alles wat jullie tijdens dit weekend gefotografeerd en gefilmd hebben.
Mochten jullie in n creative bui zijn en n stukje willen schrijven...stuur het op of plaats het direct op je teampagina.

Dan kijken wij weer wat we daarvan kunnen gebruiken voor n leuk artikel op de site



met vriendelijke groet
Tamar

p.s. Mocht je problemen hebben met het inloggen op de LMC site omdat je het password bent vergeten :
klik dan op de homepage op recover lost password.

ben je ook je username kwijt, stuur me dan n mailtje
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Big Al





Posts: 221
Registered: 4-6-2004
Member Is Offline
Mood: No Mood
posted on 15-11-2011 at 16:44 Reply With Quote


Sounds like it was a great event from what I can understand boet. Well done on your 3rd place.. :holy

Hugs

Al
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
tamar





Posts: 804
Registered: 5-1-1989
Location: Gouda
Member Is Offline
Mood: A new beginning ;)
posted on 16-11-2011 at 16:20 Reply With Quote


Hey Boet

It was a great event, on a smaller scale ;)
But felicitations for 3rd....no for me, that's Willem, Gabe and Ronald who defended the RfH colours.

I took a less high profile approach this race and ran with 2 rookies, of which one had never driven a slotcar until 4 weeks ago
Poor Niels, his nerves were all over the place :bounc: but he survived and for a first attempt, drove very well. So I was more than pleased with "our" 10th place.

This 1/28 stuff can be fun and has a lot of potential....it just needs some tinkering of the rules to unleash it full potential.




With kind regards
Tamar
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top