Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: LMS R#4 M.R.C.L. Inschrijvingen
  Post new thread Poll:  
 Pages:  1  2  3
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
driver.gif posted on 12-9-2003 at 06:48 Reply With Quote
inschrijven leeuwarden



of het nou zagen of kappen is, maakt me niet uit. het ziet er naar uit dat het inschrijven maar inderdaad via het forum moet dus,

Van Hotslot:

1. Mack de Wachter - Panoz Q9 Hybrid
2. Nick de Wachter - Mercedes CLR.
3. Mickey Chung - Ferrari 360 Modena
4. Ton Jacobs - Porsche GT2
5. Peter Reijerkerk - Viper GTS
6. Tamar Nelwan - iets wat wielen heeft
7. Gabriel Inabnit - Brede Corvette?
8. Philip de Vries - Panoz GTR
9. Marcel Oosterling - Panoz GTR
10. Robert Baas - Ferrari 360 Modena

en Gertje, ga ik van jou een inschrijving zien met het paardje uit Italie? :coke:

CU guys in Leeuwarden




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
srcderidder





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
pimpflash.gif posted on 12-9-2003 at 10:01 Reply With Quote
inschrijven leeuwarden



Hehe eidelijk kunnen we ?

Hier dan de inschrijving Team Smokey

1. Rob de Ridder - Enzo Ferrari/ GT one
2. Dennis Vogel - Audi R8
3. Sergiu Hauer - Panoz GTR/ Ferrari 360
4. Jurgen Rossenaar- Ferrari 360/Porsche GT2
5. Woutertje - Audi R8 / Corvette C5- R

Groetjes tot in Leeuwarden

Rob




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
slotmad





Posts: 180
Registered: 26-6-2003
Member Is Offline
Mood: still waiting
posted on 12-9-2003 at 11:51 Reply With Quote


Ik ben nummer 11 van Hotslot met mijn Porsche GT1

groeten Henri van Gool
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 12-9-2003 at 13:29 Reply With Quote
Ok ok



Het is al goe hé Nickyboy, laten we het zagen maar aan Remco overlaten.
Hij is er zo goed in , dat kunnen wij toch niet beter:laugh::laugh::laugh::laugh:.
Remco trek het je niet aan want je kent me nu toch wel een beetje:P:P:P:P:P.

Greetz Gert : Die druk bezig is om zijn paard zadelmak te maken.


P.S. Bijna vergeten.

Van uit de manege

Gert Klinge ******* Italiaanse Pony.
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 14-9-2003 at 10:05 Reply With Quote
Belgen?



*****???
Denk je dat we naast jou pony nog andere Belgisch/Italiaanse deelnemers kunnen verwachten? 16 deelnemers is ietwat weinig. :puke:

Leeuwardenaren, doen jullie ook nog mee? :):):)

Speed 74???

Dordrecht???

CU guys in Leeuwarden




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
slotracefreddy





Posts: 4
Registered: 25-3-2003
Location: Almere
Member Is Offline
Mood: No Mood.
posted on 14-9-2003 at 16:48 Reply With Quote
Kwilookmeedoen



Hi.

Natuurlijk doe ik ook nog mee!

Fred Meijer met Audi R8

CU d'air!
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 14-9-2003 at 20:38 Reply With Quote
¨RESERVE BELG¨



Kzou het niet weten Nick, hoe graag ik het je ook wil vertellen.
K´ben nog maar een Reserve belg :laugh::laugh::laugh::laugh:.

Greetz Gert : Die het moe word om reserve te zijn :D:D
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 16-9-2003 at 13:00 Reply With Quote
Heeft nog een Belg gevonden



Het gaat hier om de Heer
P Schietekat .
Die met een Ferrari 550 Marenello zou willen deelnemen.

Dit alles onder voorbehoud.


Greetz Gert:
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 16-9-2003 at 15:51 Reply With Quote
Zie je wel dat het prima gaat!



Inschrijven gaat prima. Daar zijn die webformuliertjes niet meer voor nodig.
Succes iedereen!

Greetz Willem: die zijn buik vol heeft om voor een kip en ei allerlei hightech online tools te maken.

Cheers
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 16-9-2003 at 18:31 Reply With Quote


Willem jij hebt waarschijnlijk de site op je pc staan, en dat zal wellicht de reden zijn dat het bij jou wel werkt.
Het is namelijk nog altijd het zelfde.
Het lukt nog altijd NIET

Greetz Gert : Die nog een busje Prozac heeft voor Willem :P
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
50 plus





Posts: 63
Registered: 10-11-2002
Location: Almere-Haven
Member Is Offline
Mood: kijk uit naar de volgende wedstr
pimpflash.gif posted on 17-9-2003 at 08:13 Reply With Quote
Veel Sterkte



Beste Willem,

Het is niet te hopen maar als je net als ik ooit in de mallemolen van de wao terecht komt, dan weet je pas wat het is om te moeten leven van een appel en een ei.

ps:en dan heb je aan één potje prozac niet genoeg.

Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijden.

Groetjes Peter




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 17-9-2003 at 08:24 Reply With Quote
Staat niet op mijn PC



De site staat niet op mijn PC. Ik pas alles vrijwel direct aan in productie. Je kan met de applicatie niet inschrijven voor een sprint race en in de toekomst ook niet omdat ik er niets meer aan doe.

CIAO Willem: Die nog 1 keer gaat vlammen in Kamp Linfort met auto's die rijden als slotrace-auto's i.p.v. halfgare gebakjes met stroop aan de banden.




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 17-9-2003 at 15:50 Reply With Quote
WHaaaaaaaaaaaaaaa



Het monster met de lange nek komt nog een keer aan de baan.
En dan nog wel in Kamp Lintfort.
Ik zal dus tijd vrij moeten maken om Hem te kunnen aanschouwen bij zijn laatste race met een slotrace karretje ( zonder stroopbanden ).
Alsof wij daar mee rijden!!!!!!!!!!.
Maar des al niet te min ik wens je veel plezier toe Willem


Greetz Gert : Die bij de Apotheek is geweest en nog enkele potjes Prozac heeft ingeslagen. :P:P:P
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
ramtech





Posts: 177
Registered: 15-3-2002
Location: adam zo
Member Is Offline
Mood: single
posted on 17-9-2003 at 16:57 Reply With Quote


24 uur lang elke keer weer hetzelfde rondje juk:(



armen zijn nu echt te kort
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 17-9-2003 at 19:53 Reply With Quote


Kun je nooit aan het eind van de race zeggen dat je de baan niet kent:bounc::bounc:

Greetz Gert die verder gaat met temmen
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
remco





Posts: 213
Registered: 28-8-2001
Location: dordrecht
Member Is Offline
Mood: member off speed 74
posted on 17-9-2003 at 19:54 Reply With Quote
willems frustratie



ha die willem

zie ik hier en beetje frustratie ,ik heb juist iedereen laten inschrijven via deze topic omdat iedereen je liep af te zeiken omdat het systeem niet helemaal goed werkt(ps nog steeds niet want hij geeft aan dat je al ingeschreven bent ook al heb je nog niks gedaan).
maar ik kan begrijpen dat je je buik er van vol hebt ,ik weet er alles van ik WAS wedstrijdleider ,je doet het toch nooit goed.
maar er zijn veel mensen die vergeten hoeveel tijd en energie jij en tamar in deze site steken ,maarja de beste stuurlui staan aan wal en niet aan de slotracebaan:)

groetjes remco voormalig wedstrijdleider lms.:cool::P




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 18-9-2003 at 06:17 Reply With Quote
Geen frustratie



Tís niet zo zeer frustratie. De rotzooi die ik gebouwd heb voor het web zijn goed, dat is het probleem niet. Ik heb gewoon geen zin meer om voor 20 mensen een complete slotrace-applicatie te ontwikkelen terwijl de helft nog niet eens begrijpt hoe het werkt of niet online is.

CIAO Willem: Die er ook over denkt om het hele forum eraf te halen als niet binnen nu en 2 weken iemand naar voren treedt om de zaak te administreren. (en dit is geen geintje)




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 18-9-2003 at 21:04 Reply With Quote
????



Beste Willem

Ik kan begrijpen dat je er geen zin meer in hebt, maar waarom dan zo rigoreus door de bocht en dreigen met de stopzetting van het Forum.

Ok het is er maar voor ongv 20 man,
maar die hebben hier dan ook wel het één en ander te vertellen aan elkaar.
Soms is het BULLSHIT wat er gezegt word
maar geregeld is het ook nuttig.

Is er geen mogelijkheid dat jij een jong lid van Hot Slot ( MICKYYYYYYYYYYYYYYY )
kunt aanleren hoe ze deze site moet beheren.
Ze had toch al plannen om een site te maken voor Hot Slot

Zelf heb ik er geen tijd voor, aangezien ik ( volgens Christel ) al te veel uren maak per week.

Greetz Gert: Die wel degelijk vind dat Remco het doet zoals hij het doet.
( Niet slegt )

P.S. Remco Je doet het wél goed , maar je krijgt de waardering er niet voor !!
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
PiTzPoEz





Posts: 8
Registered: 14-4-2003
Location: Amsterdam
Member Is Offline
Mood: Ik mis je Nickje :(
posted on 18-9-2003 at 22:15 Reply With Quote
Erm?



Sorry lieve mensen..... Ik zou het graag willen doen, maarjah... Ik heb het gewoon even te druk met school, maar ook echt druk! + prive leven + werk



Call me a [Censored] *~Noble Lady Race Chick PiTzPoEz The Rogue of C A T W O M A N WOL 12:7 Utopia Rulezz...~*


View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 19-9-2003 at 06:10 Reply With Quote
Forum



Het administreren stelt geen fluit voor. Zelfs Tamar kan dat doen, maar ja hij trekt al alles op z'n bordje en dan dit er ook nog bij. Anyways, het zal Tamar wel worden, ik zou eerlijk gezegd niet weten wie hier anders voor in aanmerking komt.

Cheers

CIA Willem: Die na Kamp Linfort zijn regelaar aan de wilgen hangt.




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Arbee





Posts: 127
Registered: 1-2-2002
Member Is Offline
Mood: . . . . . . . . . . . . .
posted on 19-9-2003 at 07:33 Reply With Quote
Opvolger??



Beste Willem,

Niet meer zelf aan de baan betekent toch niet meteen dat je echt NIETS meer met slotracen te maken wilt hebben.
Hoorde ik jouw niet een paar jaar geleden nog praten over een absolute nieuwe bedreiging voor Nick, op de baan wel te verstaan.
Heb jij al niet enige tijd een klein, nu nog los, baantje klaarliggen zodat als de vraag komt: pappa zullen we nog eventjes?! je die vraag met heel veel plezier kan inwilligen?

Het is al weer bijna december (nou ja het duurt nog even) maar die kleine is toch al vol in opleiding, of moet hij tot 5 december wachtten?
Als je nu afhaakt, dan zit die kleine Pelle straks wel met een vader die een hopeloze achterstand heeft op de concurentie.
Hoe ga jij dit oplossen?
Hoe wil je dan zijn auto zo afstellen dat hij de anderen van de baan af kan rijden?
Denk niet: dat haal ik zo weer in, want met die slotrace duivel van een de Vries gaan de ontwikkelingen heel erg hard.

Dus mijn advies (en ik ben ook vader, met een zoon in opleiding) verbreek niet het gehele lijntje, want er komt een tijd dat je de kennis hard nodig hebt.

Dan het web:

Ik vind het elke keer weer heel knap als iemand door middel van verschillende letter en toets kombinaties een programma kan schrijven die er voor mij voor zorgt dat ik op mijn pc scherpje een geweertje, of een auto of een vierkantje zie. of iets als:
:)

Ja dat is heel simpel zeggen sommige mensen dan, maar ja zo kijk ik naar het bespelen van een instrument.
Simpel, maar als docent zie ik elke dag maar weer dat dat toch niet zo simpel is als dat het lijkt.
Konklusie : Ieder zijn vak.

Als je dan echt met het beheer van deze site wilt stoppen, maak de site dan zo simpel als mogelijk, zodat iemand met een stuk minder verstand van al die computertaal, het nog net kan begrijpen.

Nou succes in Kamp Linfort met dat Fordje,

en ik weet zeker dat er over een paar jaar wel weer bent. Waarschijnlijk dan niet als rijder, maar met heel veel sleutels en schroevendraaier, lijm, tangetjes en smeermiddelen in je handen.

Groetjes allemaal, van Robert, die nu ook nog wat moet schrijven. Wanr dat doet iedereen toch!

Oja hier is die: tot Leeuwarden.:coke:
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 19-9-2003 at 08:21 Reply With Quote
Ontwikkelingen gaan juist langzaam



Als de heer de Vries er 30 jaar over doet om te komen waar hij nu is met slotracen maak ik mij niet zoveel zorgen. Ben slechts 6 jaar actief geweest dus als ik er al weer mee zou beginnen, maakt 10 jaar uit de running zijn niet tot nauwelijks iets uit.
Tegen de tijd dat Pelle het gaat opnemen tegen de dan aanwezige kampioenen is'ie net zo oud als JP van Rossem nu is. Daar maak ik me dus geen zorgen over.

Cheers

CIAO Willem: Die geconstateerd heeft dat de techniek in het slotracen in 10 jaar niet veranderd is.




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Arbee





Posts: 127
Registered: 1-2-2002
Member Is Offline
Mood: . . . . . . . . . . . . .
posted on 19-9-2003 at 09:42 Reply With Quote
snelheid



Heb jij dan ook van die lange grijze haren Willem????????:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Robert die zich het beeld al over tien jaar voor zich ziet.

Pelle: Pappa deze auto is veel te langzaam!
Willem: ff wachtten Pelle, m'n haren zitten voor mijn ogen, ehhhh wat zie ik nu op de monitor 9.10 of 10.9, waar is mijn leesbril nou gebleven??


:)
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
remco





Posts: 213
Registered: 28-8-2001
Location: dordrecht
Member Is Offline
Mood: member off speed 74
driver.gif posted on 19-9-2003 at 20:57 Reply With Quote
forum



ach ja zijn er volgend jaar nog wel lms wedstrijden of wordt het en veredeld hotslotclubkampioenschap op diverse banen, het zijn op 2 na aleen maar teams van hotslot.
ps. dan is gelijk het probleem van het inschrijven opgelost dat kan je dan fijn op de club doen.
mischien moet iedereen eens nadenken hoe het volgend jaar verder moet en zich afvragen waarom niet amsterdamse teams steeds meer afhaken ??????

en mogelijk probleem slotracen is en hobby en geen blinde race voor mensen met oogkleppen op waar het alleen om winnen gaat kosten wat het kost.:(

maak er maar en leuke topic van:gun::gun::gun::gun:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 19-9-2003 at 22:09 Reply With Quote
Nu betrap ik je toch Remco !!



Ten eerste ben ik en diverse andere rijders geen lid van Hot Slot.

Ten tweede is het een sprintrace in Leeuwarden en rijd
één ieder voor zichzelf.

Ten Derde Vind ik het laag van je om
zo uit te vallen.

Ik weet dat dit te maken heeft met wat er in Scheveningen is gebeurt, en ik heb daar ook mijn mond over open gedaan.
Bij mijn weten hebben diverse mensen dat ook gedaan en ik vind dat ook niet onterecht.

Maar wat ik niet zo leuk vind dat het altijd op woorden moet eindigen, waarom kan daar nooit gewoon over gesproken worden,
Ik denk dat als er meer mensen inspraak zouden willen hebben in de gang van zaken binnen het LMS.
Ze een gesprekje moeten gaan voeren met de persoon die het eigenlijk alleen moet runnen( omdat er niet veel hulp van buitenaf word geboden), en ik heb hoe dan ook toch wel bewondering voor die persoon.
Of dat beestje nu Remco of Tamar of Mack heet dat zal me een worst wezen, hij doet het toch maar.
Dus als je nu nog eens je gal wilt spouwen doe het dan op een betere manier dan via dit bericht in het forum.


Greezt Gert. Die er nu even zijn buik van vol heeft !!!
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
 Pages:  1  2  3
Post new thread Poll:

Go To Top