Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: de bouw van de F550 en de race in Uden
  Post new thread Poll:  
slotmad





Posts: 180
Registered: 26-6-2003
Member Is Offline
Mood: still waiting
posted on 17-5-2006 at 09:25 Reply With Quote
de bouw van de F550 en de race in Uden



F550 zelfbouw project van Bas en Henri. Zoals tegenwoordig gebruikelijk was het op vrijdag avond (voor de race op zaterdag) een drukte van jewelste in de Hotslot Fatory. Enkele auto's moesten nog worden (af-)gemaakt. Ik zal me beperken tot mijn baby. De F550 from Russian Age Racing. De full carbon versie van de mal van Tamar stond inmiddels (24.00 uur) in de lak en was op details na (al) af. Nog een spoiler, verlichting, interieur aanbrengen e.d. was alles wat er nog moest gebeuren. Schiet op, schiet op ik wil ook nog wat slapen. Helaas omstreeks 07.00 uur s'morgens konden we niet veel meer dan gaan ..... ontbijten en een douche nemen. De zijramen nog!!! bleek op de ontbijt tafel en ook nog de roosters voor de luchtinlaten. Dat doen we dan maar even. Ehhhh ... in Uden. Zo gezegd zo gedaan. Inmiddels was Eddy er ook bij gekomen en heeft één zijraam gemaakt. Het lijkt wel een fulteam project!. Gelukkig nog redelijk wat tijd om wat zaken uit te proberen op de baan. Echter de wedstrijdmotor was een ramp. Zomaar 0,3 of 0,4 seconden weer kwijt. De race op zich is een ander verhaal. Helaas is mijn baby zwaar geattakkeerd. Foto's volgen als ik weet hoe het moet vanaf mijn harddisk.

groeten.

Henri




Slotmad
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Arbee





Posts: 127
Registered: 1-2-2002
Member Is Offline
Mood: . . . . . . . . . . . . .
posted on 17-5-2006 at 12:33 Reply With Quote


Ik kijk uit naar de foto's van:
VOOR de start in Uden
NA finish in Uden

:laugh::laugh::laugh:

Grapje hoor jongens, ik weet ook hoe het voelt om in een paar uur een auto af te schrijven.
Nou zelfs in een paar luttele seconden :laugh:
kon zo de :toilet: in.
nu kan ik er om :laugh::laugh::laugh:

Robert
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
remco





Posts: 213
Registered: 28-8-2001
Location: dordrecht
Member Is Offline
Mood: member off speed 74
driver.gif posted on 17-5-2006 at 14:47 Reply With Quote


hier de auto voor het concour

remco has attached this image:
dart auto uden.jpg - 23.24kb




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Bas





Posts: 66
Registered: 30-3-2005
Member Is Offline
Mood: No Mood
posted on 17-5-2006 at 19:01 Reply With Quote


ik probeer de gedachte aan de auto maar zo te houden... snif snif snif :cry:

het was echt de mooiste auto ooit uit onze handen...

She will return to the race track, someday... with a new bodyshell although....:car::car:




Iedereen kan prutsen, alleen heeft de een er meer talent voor dan de ander..... ;-)
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
R-win





Posts: 52
Registered: 13-1-2002
Location: Ljouwert
Member Is Offline
Mood: Speechless
posted on 20-5-2006 at 08:32 Reply With Quote


Zonde van al die pracht en praal. Het zou ook verboden moeten worden! Je gaat toch niet met zulke fraaie bouwsels racen? Er zijn er zelfs die ze, vrijwillig, door anderen laten (stuk)rijden. :holy
Wast gezellig daar trouwens?:D
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
postjp





Posts: 55
Registered: 4-9-2001
Location: Leeuwarden
Member Is Offline
Mood: Weamy
posted on 20-5-2006 at 10:02 Reply With Quote
Motoren/wedstrijdleiding



Alles leuk en aardig beste slotracende kollega´s , maar het weekend geeft genoeg stof tot praten.

Allereerst zullen we ons af moeten vragen of het zin heeft om met de huidige Pro-Slot motoren in dergelijke endurance-evenementen door te gaan.
Als ik goed geìnformeerd ben was het op het motorenfront toch een (klein/groot?) debacle.


Ten tweede zal er eens nagedacht moeten worden over hoe we een groep mensen kunnen benaderen om als wedstrijdleiding te funktioneren.
Te vaak is men afhankelijk van een zeer klein groepje die daar elke keer weer voor opdraait en dus ook voor alle negatieve zaken die hun pad kruist.
Eigenlijk zou er van een drietal clubs één persoon moeten zijn die samen de wedstrijdleiding doen.
Ideaal zou zijn dat deze mensen bij toerbeurt een wedstrijd die ze leiden, niet rijden.

Ik weet dat dit met een niet al te grote groep beoefenaars heel moeilijk te realiseren is en daar wellicht ook weinig zin in heeft , maar het is een voorzetje voor een diskussie tot............

Ikzelf stel me alvast beschikbaar om in ieder geval één keer in het seizoen dit te willen doen zonder zelf te racen.

Reakties mogen worden gegeven vanaf nu 20 mei 11:55 uur

Johan
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 20-5-2006 at 11:02 Reply With Quote
Eens en Nobel!



Het probleem is dat niemand het een probleem vindt zoals de races nu gaan. Anders was het allang gestopt. Maar nee het gaat gewoon door. In de tijd dat ik nu race (10 jaar) is er hoegenaamd niets veranderd en dat geeft ook niet want iedereen vindt het best zo.
Om de zoveel tijd als er een raceverloop is zoals afgelopen weekend dan laait de discussie weer op met nul resultaat.




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
ramtech





Posts: 177
Registered: 15-3-2002
Location: adam zo
Member Is Offline
Mood: single
posted on 20-5-2006 at 15:25 Reply With Quote


het sleutelwoord in deze is initiatief,sommige mensen hebben dat te veel en de meeste te weinig.:upset:



armen zijn nu echt te kort
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
postjp





Posts: 55
Registered: 4-9-2001
Location: Leeuwarden
Member Is Offline
Mood: Weamy
posted on 20-5-2006 at 18:04 Reply With Quote


Helaas Willem, als "niemand" er een probleem mee zou hebben, zou er ook niet zoveel over gepraat zijn of worden en had ik het ook niet aangekaart.

Dat er uit deze diskussies in het verleden helaas (nog) niets uit voortgevloeid is, dat is dan jammer.

Overbodig is deze discussie nooit. Ikzelf heb de deur al op een kiertje gezet.
Volledig open zal met hulp van alle anderen moeten.

Johan
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 20-5-2006 at 22:01 Reply With Quote


Goed voorstel, maar ik ben bang dat het zal doodbloeden op de slachtbank.
Je kunt merken dat (jammer genoeg) de groep racers kleiner en kleiner word, en er niet veel mensen zijn die zich er voor willen opofferen.
Wat ik wel nog even kwijt wil is dat er vorig jaar ook al eens een aanbieding is geweest van enkele racers om een handje toe te steken tijdens en in de voorbereiding van een race.
Als daar dan niet op gereageerd word dan denk ik dat het OC dit liever allemaal zelf in de hand wil houden.

Greetz Gert




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top