Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Nieuwe Racebaan erbij?
  Post new thread Poll:  
 Pages:  1  2
PiTzPoEz





Posts: 8
Registered: 14-4-2003
Location: Amsterdam
Member Is Offline
Mood: Ik mis je Nickje :(
posted on 29-10-2003 at 22:17 Reply With Quote
Nieuwe Racebaan erbij?



Nou wou ff gaan mededelen dat we misschien a.s zondag 2 november om 12.00 uur even naar Amsterdam-Noord gaan.. om een nieuwe locatie te gaan bekijken voor nog een nieuwe racebaan :) Kom allen en bepaald of er nog een nieuwe racebaan erbij komt? Ik heb begrepen dat het een Carrerabaan word...Maar dit weten wij nog niet cker of dit financieel ook mogelijk is ..??? Jullie krijgen het a.s vrijdag van mij te horen of het afspraakje zondag wel of niet door gaat :) dus check regelmatig het forum :) Dank U

Dit geld alleen voor Hotslotters!




Call me a [Censored] *~Noble Lady Race Chick PiTzPoEz The Rogue of C A T W O M A N WOL 12:7 Utopia Rulezz...~*


View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
50 plus





Posts: 63
Registered: 10-11-2002
Location: Almere-Haven
Member Is Offline
Mood: kijk uit naar de volgende wedstr
tongue.gif posted on 29-10-2003 at 23:08 Reply With Quote
afspraakje



Ik zal vrijdag wel even aan Nick vragen of hij dat wel goed vind, dat jij met zoveel kerels tegelijk een afspraakje maakt:bounc::D.

Groetjes Peter.




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 30-10-2003 at 02:31 Reply With Quote
Grrrrrrrrrrrr



Waarom alleen voor Hot slotters
het maakt voor mij niet uit om naar de kelder of naar Noord te komen allemaal even ver :laugh::laugh::laugh:

Greetz Gert: Die aan Paul schietekat gaat vragen hoe hij dat doet :gun:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
50 plus





Posts: 63
Registered: 10-11-2002
Location: Almere-Haven
Member Is Offline
Mood: kijk uit naar de volgende wedstr
posted on 31-10-2003 at 11:55 Reply With Quote
Op de dingen die misschien gaan komen



Aan de vele reacties te zien :upset:zal ik proberen jullie te vertellen, waarom het idee geboren is voor een nieuwe baan en clubruimte:D(dit alles onder voorbehoud).
A:iedereen wil graag 1/24 wedstijden kunnen rijden maar ook de mogelijk houden voor 1/32 met magneet(conclusie Carrera 1/24 voldoet aan beide)
B:Er was plotseling een(betaalbare en met vrij parkeren)ruimte vrij in Amsterdam-Noord,bereikbaar vanaf de ringweg A10,afslag 116 en dan richting centrum volgen,U ziet dan een bord waar op staat industrieterrein-Noord deze afslag moet je nemen en aan het eind van de afslag ga je links,door rijden tot de rontonde en daar ga je weer links,en dan zie je rechts een paar huisjes en voor de school ga je rechtsaf dan rij je door tot het eind en dan weer rechts,dan zie je aan je rechterhand allemaal loodsen, en als je daar voorbij rijd tot het water en daar je auto neerzet en er dan tussendoor loopt tot aan de telefooncel dan ben je er:o(de platenclub is er tegenover en die kent iedereen).
He He,je rijd er makkelijker heen dan dat je het moet uitleggen(maar neem voor alle zekerheid je telefoon mee voor als je het niet kan vinden dan kan je bellen;).
We kunnen allemaal onze mening geven en wat we er van vinden,want als het doorgaat moeten wij er wel allemaal achter staan en de schouders er onder willen zetten!!!:).
En dan heeft Amsterdam ook een 1/24 racebaan,want zo'n grote stad kan toch eigenlijk niet zonder een echte wedstrijdbaan en dat kan ook als iedereen zich daarvoor inzet!!!:bounc:.

Er is nog niets zeker eerst kijken en praten en dan wordt er pas besloten ,dus het is wel belangrijk dat jullie komen!!!.
Of geef anders je mening op het forum,maar laat je stem horen in het belang van de club:).
Een ding is wel zeker volgend jaar is het betaald parkeren a,1.80 per uur waar we nu zitten,en dat doet erg zeer en is zonde van het geld:).

ps:of jullie zondag om 12 uur een afspraakje hebben,horen jullie van Mickey:D.
Ik mag van mijn vrouw geen afspaakjes maken met kerels:):coke::laugh:alleen met Ton!!!.


Groetjes Peter Reijerkerk




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
PiTzPoEz





Posts: 8
Registered: 14-4-2003
Location: Amsterdam
Member Is Offline
Mood: Ik mis je Nickje :(
cul.gif posted on 31-10-2003 at 22:32 Reply With Quote
De Afspraak!



OK Wij er nu wel uit.. Zondag 2 November 2003 om 13.00 uur Amsterdam-Noord Verzamelen!:bounc::bounc::P:o:coke:



Call me a [Censored] *~Noble Lady Race Chick PiTzPoEz The Rogue of C A T W O M A N WOL 12:7 Utopia Rulezz...~*


View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
slotmad





Posts: 180
Registered: 26-6-2003
Member Is Offline
Mood: still waiting
posted on 4-11-2003 at 15:08 Reply With Quote


Èn, wat zijn jullie bevindingen na de inspectie van het pand?
Gaan we ervoor?
Ik kan nauwelijks wachten om mee te helpen aan de bouw van de baan en inrichting van de ruimte.

groeten,

Henri
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
50 plus





Posts: 63
Registered: 10-11-2002
Location: Almere-Haven
Member Is Offline
Mood: kijk uit naar de volgende wedstr
posted on 5-11-2003 at 10:50 Reply With Quote
JA WE GAAN ERVOOR!!!



Beste Henry,

Ik kan je vraag beantwoorden met,ja we gaan ervoor!!!.
De mensen die zondag zijn wezen kijken waren het er allemaal over eens dat het een perfecte ruimte was.
En omdat de financiele dekking voor het hele project ook rond was,is er besloten om een echte 1/24 (6 sporen carrerabaan)neer te gaan leggen :)zonder te gaan stressen,we nemen er rustig onze tijd voor om de boel op te bouwen.
Maar om te beginnen gaan we aanstaande zaterdag 8 november eerst de boel een sopje geven.
En aangezien vele handen licht werk maken ben je van harte welkom van 12.00 tot 16.00 met emmer en dweil:D.
En de week daarna kunnen we gaan witten en dat doe je graag dus we stellen je hulp zeer op prijs en dat geld voor iedere hulp die we kunnen krijgen;).
Voor informatie kunnen jullie altijd bellen 036-5313803,of stel je vraag op het forum.
En aangezien de creatieve geest van Tamar het baan ontwerp maakt,kunnen wij onze borst nat maken:)en Gabriel mag dan gaan stoeien met carrera baanstukken op de computer om het allemaal te laten passen:D.
Zo jongens dat is het eerste stukje informatie,ik zal proberen om jullie op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en misschien dat Gabriel de vorderingen digitaal vast kan leggen en op het forum wil zetten.

PS: als er dingen en hulp nodig zijn dan zullen wij deze vraag ook stellen op het forum,want je weet maar nooit uit welke hoek je hulp kan krijgen:D.

DE ROUTE VIA DE RINGWEG A10.
Amsterdam-Noord,bereikbaar vanaf de ringweg A10,afslag 116 en dan richting centrum volgen,U ziet dan een bord waar op staat industrieterrein-Noord deze afslag moet je nemen en aan het eind van de afslag ga je links,door rijden tot de rontonde en daar ga je weer links,en dan zie je rechts een paar huisjes en voor de school ga je rechtsaf dan rij je door tot het eind en dan weer rechts,dan zie je aan je rechterhand allemaal loodsen, en als je daar voorbij rijd tot het water en daar je auto neerzet en er dan tussendoor loopt tot aan de telefooncel dan ben je er:o
He He,je rijd er makkelijker heen dan dat je het moet uitleggen(maar neem voor alle zekerheid je telefoon mee voor als je het niet kan vinden dan kan je bellen;).


Groetjes Peter Reijerkerk.




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
ramtech





Posts: 177
Registered: 15-3-2002
Location: adam zo
Member Is Offline
Mood: single
posted on 5-11-2003 at 18:20 Reply With Quote


hoezo telefoon mee? er staat toch een telefooncel:D:D:D
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 5-11-2003 at 19:49 Reply With Quote
Euhh



Word geen grote baan als het op Gabe zijn PC past:laugh::laugh::laugh:


Greetz Gert : Die benieuwd is naar de baan die Snellie gaat ontwerpen.




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
srcderidder





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
pimpflash.gif posted on 5-11-2003 at 21:52 Reply With Quote
Nieuwe baan hotslot



Hallo mannen van Hotslot
Dat is nog eens een goed bericht een nieuwe ruimten en een 6 sporen carrera baan, gefelieciteerd van taem Smokey ik verheug me al om te komen rijden:


Groetjes Rob
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
gabe2001
LMSadmin




Posts: 157
Registered: 23-6-2002
Member Is Offline
Mood: U = R * I
posted on 5-11-2003 at 23:43 Reply With Quote
kreativ met kurk



Hotslotters en co,
hier de link naar de Tracker 2000 versie van de nieuwe baan

http://www.inabnit.demon.nl/Hotslot/

cheers,
-g
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Arbee





Posts: 127
Registered: 1-2-2002
Member Is Offline
Mood: . . . . . . . . . . . . .
posted on 6-11-2003 at 07:57 Reply With Quote
Hot slot baan



Hoi allemaal,
voordat iedereen al denkt dat het definitieve ontwerp al vast staat, er zijn nu zo'n 50 ontwerpen gemaakt.
Van zeer exotisch tot seriueze ontwerpen.
Dit is ook 1 van de kanshebbers.

Groetjes van Robert, die zich afvraagt of Gert nog kan rijden na dat hij zijn postpakketje op heeft??????:laugh::laugh:

Arbee has attached this image:
Versie 2.gif - 21.32kb
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
gabe2001
LMSadmin




Posts: 157
Registered: 23-6-2002
Member Is Offline
Mood: U = R * I
posted on 6-11-2003 at 08:36 Reply With Quote


je was er gisteren niet bij - maar het blijkt dat de baan zoals ik hem van de originele tekening (illustrator bestand op een mac) heb overgenomen het zal worden. de zicht op alle bochten is goed; als het moet kan je met minimaal 4 marschals racen; een je kan ook nog makelijk langs de bar lopen :coke:
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 6-11-2003 at 08:51 Reply With Quote
DE 24 UUR VAN HOTSLOT



mmmm. Klinkt erg goed :)



View User's Profile View All Posts By User U2U Member
50 plus





Posts: 63
Registered: 10-11-2002
Location: Almere-Haven
Member Is Offline
Mood: kijk uit naar de volgende wedstr
pimpflash.gif posted on 6-11-2003 at 09:44 Reply With Quote
Spannend



Dank je wel Rob,

Wij zullen jullie met dezelfde gastvrijheid ontvangen,zoals we die van jullie gewent zijn:):o:D.
Als het klaar is dan hebben wij een hele mooie baan en clubruimte,met 2 toiletten en een zeer mooie bar en zelfs een airco zit er al in:cool::D.
Dus je begriipt waarom iedereen zo in zijn nopjes was met deze ruimte,vooral ook omdat er een baan in past van ongeveer 30 meter en minsten 12 vaste sleutelplaatsen zijn:D.

Groetjes Peter




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Arbee





Posts: 127
Registered: 1-2-2002
Member Is Offline
Mood: . . . . . . . . . . . . .
posted on 6-11-2003 at 10:03 Reply With Quote
ontwerp



Dan moet dat ongeveer dit ontwerp zijn denk ik zo
Gr. Robert

Arbee has attached this image:
Tamar ontwerp.gif - 26.4kb
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Arbee





Posts: 127
Registered: 1-2-2002
Member Is Offline
Mood: . . . . . . . . . . . . .
posted on 6-11-2003 at 11:36 Reply With Quote
snel



Oke luitjes hier ben ik nog eventjes.
Ben je 1 avondje niet op de club aanwezig, lich je alweer mijlen ver achte met informatie.
Ik wist niet dat dit al het definitieve ontwerp was.
Na uitvoerige bestudering, en in mijn hoofd al een race erop gereden, kan ik alleen maar zeggen: Ziet er zeer goed uit.

Geen bocht is het zelfde, dus een grote mate van afwisseling.
Het enige wat ik erg jammer vind is dat er geen echt rechtstuk meer inzit. Langste recht stuk is zo'n 5.60 meter.
Vandaar mijn vraag/voorstel: zou het rechte stuk voor de rijders langs niet wat langer kunnen, zoals op bijgevoegde tekening.
Volgens mij is de ruimte daarvoor aanwezig. Krijg je toch weer een recht eind van zo'n 6.30 meter.

Groetjes allemaal,
Robert.

Arbee has attached this image:
Eindversie met lang rechteind.gif - 23.96kb
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
ramtech





Posts: 177
Registered: 15-3-2002
Location: adam zo
Member Is Offline
Mood: single
posted on 6-11-2003 at 15:37 Reply With Quote


je heb te lang voor flip gereden;)



armen zijn nu echt te kort
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 6-11-2003 at 21:58 Reply With Quote
Hoezo langer Robert



Is je Bochten werk nog niet wat het zijn moet :P:P:P:P

Greetz Gert : Die nog geen drup op heeft :laugh:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
tamar





Posts: 804
Registered: 5-1-1989
Location: Gouda
Member Is Offline
Mood: A new beginning ;)
posted on 10-11-2003 at 03:01 Reply With Quote
Laatste Update



Hallo Slotters

Hier de laatste Hot Slot Track update ....

Bij een hermeting van de ruimte bleek deze 50 cm smaller dan eerst. De baan paste er niet meer in ..dus back to the drawingboard :upset::upset:

Na veel geschuif hier dan de laatse versie ;)

tamar has attached this image:
hotslot-track031110.jpg - 90.84kb




With kind regards
Tamar
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
gabe2001
LMSadmin




Posts: 157
Registered: 23-6-2002
Member Is Offline
Mood: U = R * I
posted on 10-11-2003 at 10:54 Reply With Quote


en hier dan de Tracker 2000 v2 bestanden van de laatste versie

http://www.inabnit.demon.nl/Hotslot/Hotslot2004.html

cheers,
-g
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
slotmad





Posts: 180
Registered: 26-6-2003
Member Is Offline
Mood: still waiting
posted on 10-11-2003 at 11:04 Reply With Quote


Als je de deuren van de toiletten (of zijn het kasten?) uitvoert als schuifdeuren, heb je weer 80/90 cm gevonden voor een langer rechtstuk.
Ik zie overigens 3 toiletten (of kasten?) op de tekening. De kans dat ze alle drie tegelijk gebruikt worden is erg klein. Kunnen er niet twee gesloopt worden?

Voor sloopwerkzaamheden kun je mij inplannen Peter!

groeten Henri,
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
50 plus





Posts: 63
Registered: 10-11-2002
Location: Almere-Haven
Member Is Offline
Mood: kijk uit naar de volgende wedstr
posted on 10-11-2003 at 13:11 Reply With Quote
geen zorgen



Beste Henri,

Gezien je reactie mag ik aannemen dat je er nog niet bent wezen kijken(helpen),maar ik zal proberen om het uit te leggen.
Als eerste wil ik jullie duidelijk maken,dat die toiletten en de ruimte ervoor met wasbakje in het echt niet zo groot zijn als op de tekening:P.
En dat er drie ruimtes opstaan dat klopt,en dat zijn zoals het eigenlijk ook behoort als je in de toekomst een grote wedstrijd wil organiseren:),vanaf de trap gezien een dames en een heren toilet en de derde ruimte is een douche,dus wij zijn van alle luxe voorzien.
En ik hoop dat jullie kunnen(willen)begrijpen dat we dat niet gaan slopen voor één meter meer recht stuk:(,er zitten in deze baan drie rechte stukken(en dat lijkt ons toch genoeg want recht uitrijden dat kan me buurvrouw ook nog wel):laugh:.
Willen jullie er wel aan denken dat er nu bochten in zitten met een diameter van 1.80 en dat het diagonale rechte stuk ruim 6.00 meter is en dat dit alles 6 sporen heeft,met een totale baanlengte van ongeveer 30 meter:).
Zo dat was dat:D,nu even serieus er is gekozen voor een totaal plaatje en dat hield in dat er niet alleen een racebaan in moest,en niet ten koste van alles zo groot mogelijk moest worden,maar dat het er vooral ook gezellig moest zijn om er te komen rijden,en met voldoende sleutelplaatsen om er (club)wedstrijden te kunnen rijden.
En dat je op die manier hopelijk ook nieuwe leden erbij krijgt,die hun auto ook nog gratis kunnen parkeren!!!.
En wat betreft de planning om te kunnen helpen daar ga ik niet over die is volledig in de handen van Ronald:D.
Alleen voor dit weekend heb ik jullie medewerking gevraagt,omdat wij er voor de eerste keer in konden om te helpen opruimen en de boel een beetje schoon te maken(zoals je misschien al een beetje begrepen hebt,was de opkomst geweldig).
Het was maar goed dat mijn vrouw en die van Erwin erbij waren,die meiden hebben ons zaterdag toch een heel eind opweg geholpen.

Groetjes Peter.




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
slotmad





Posts: 180
Registered: 26-6-2003
Member Is Offline
Mood: still waiting
posted on 10-11-2003 at 15:03 Reply With Quote


In het algemeen breng ik de meeste tijd door:
1. aan de baan
2. in de pits
3. aan de bar

De volgorde hiervan kan per keer dat ik kom anders zijn, echter hier gaat het toch wel om. Toilet gebruik hangt overigens in zekere zin wel samen met bargebruik. Douchen doe ik meestal thuis.

De pitsruimte en barruimte zijn prima ingevuld, wellicht kan met het verplaatsen van de toilet/douche groep meer sleutelruimte en/of baanruimte geschapen worden. Daarnaast ontstaat er dan vanuit de sleutelruimte zicht op de baan, wat de sfeer weer ten goede komt.

Ik zou niet zomaar alle aangedragen ideeen en mogelijkheden ter zijde schuiven.

groeten van een leek,

Henri
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
ramtech





Posts: 177
Registered: 15-3-2002
Location: adam zo
Member Is Offline
Mood: single
posted on 10-11-2003 at 23:07 Reply With Quote


het is geen terzijde schuiven van ideeen.en van jouw of jullie kant hopelijk geen twijfels aan het gezond verstand van diegenen die het initatief genomen hebben.maar er is gewoon geen tijd om alle 180 opmerkingen en aanmerkingen van iedereen op te nemen want dan zijn we over twee jaar nog niet klaar.dus afwachten of helpen in overleg.des te sneller kunnen we weer:):):):):):)



armen zijn nu echt te kort
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
 Pages:  1  2
Post new thread Poll:

Go To Top