Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: decal papier
  Post new thread Poll:  
dba





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 6-6-2004 at 07:05 Reply With Quote
decal papier



In de gallery zag ik tamar lekker bezig om de dome af te krijgen voor de wedstrijd. Bij deze stelde ik me de vraag welk decal papier hij gebruikte. dacht even stuur hem gewoon een mail. kreeg dit als antwoord maar weet iemand waar ik dit in nog ergens in belgie kan krijgen buiten verlinden ????
"Ik gebruik meestal clear decalsheet van Microscale. dit is er voor zowel Laser als inkjet printers.Als je de beschikking hebt over een laser printer dan is dat de beste optie. Inkjet afdrukken zijn namelijk niet watervast, de geprinte decals moeten eerst gecoat worden met bijv microscale clear decalfilm.
Een beperking van het zelf drukken van decals is dat de meeste printers geen witte inkt of toner hebben. de kleuren blijven dus transparant.
Ik ben niet geheel op de hoogte van de winkels in Belgie maar weet dat er in Aalst een goede zit die het op z'n minst zou kunnen bestellen. Anders zou je Verlindenproductions kunnen proberen (omgeving Antwerpen). Ik haal ze meestal bij Peter Meister (Kamp Linfort, Duitsland ";)
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top