Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Controller project
  Post new thread Poll:  
 Pages:  1  2  3
Race-Jan





Posts: 64
Registered: 5-3-2004
Location: Heerenveen
Member Is Offline
Mood: Slot On!! :)
posted on 6-11-2005 at 22:12 Reply With Quote


Hmmm,

ik moet toch maar eens een bezoekje aan Ljouwert brengen denk ik...

Jouw aanname dat de middelste pin van de pot naar 2 kanten contact moet maken is voor een gezond exemplaar inderdaad correct, 't ziet er naar uit dat ie op de slechte kant is doorgebrand... Je kunt de bedrading omgooien naar de goede kant, het enige verschil is dan dat volle rem op het andere eind van de schaal zit (bijvoorbeeld helemaal links in plaats van helemaal rechts). Kwaad kan dit niet, maar belangrijk is wel dat je de oorzaak in beeld hebt.

Volgens het verhaal van Ramtech maakt je remdraad ergens sluiting met de weerstanden op het wiperboard (die de tor aansturen over de minpool, met als resultaat volgas wegknetteren van je automobiel), daar zou ik dus als eerste naar kijken!

Ik heb inmiddels een stuk of 8 van die regelaars geverherbouwd, maar dit soort ellende ben ik nog niet tegengekomen...

Hoop dat je het probleem boven water krijgt,

Jan




Race Nice!

Jan
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
ramtech





Posts: 177
Registered: 15-3-2002
Location: adam zo
Member Is Offline
Mood: single
posted on 7-11-2005 at 19:57 Reply With Quote


of naar noord



armen zijn nu echt te kort
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
R-win





Posts: 52
Registered: 13-1-2002
Location: Ljouwert
Member Is Offline
Mood: Speechless
driver.gif posted on 31-12-2005 at 17:35 Reply With Quote
problem solved



Hij doet ut weer. Blijkt de transistor kaputt te zijn gegaan(?). Nieuwe tor erin (Eddy bedankt) en weer gaan met die banaan. Misschien toch een kortsluitinkje geweest. Wie het weet mag het zeggen. Normaal gaan deze transistoren toch niet zo snel stuk?
Heren bedankt voor het meedenken!
Prettige jaarwisseling en houd de vinger (of duim) heel!
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
 Pages:  1  2  3
Post new thread Poll:

Go To Top