Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Nascars
  Post new thread Poll:  
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 15-9-2004 at 10:46 Reply With Quote
Nascars



hehe, ben eindelijk weer een beetje bijgekomen van het weekje IMCA en voor het eerst weer online (heb alleen op school inet).

de IMCA-week was echt een hele mooie happening, ik heb erg genoten van de dinsdag, dit was voor het eerst dat ik een echt G7 race zag. Dat was wel weer echt iets anders.

Donderdag ging het eigenlijk ook wel lekker. Het was een erg spannende race.

Na dit weekje kwam hier en daar een paar ideetjes boven om misschien ook wat met Nascars te doen. De redenen voor deze ideeen waren:
1. de kappen zijn erg goedkoop, van 15 tot 20 euro heb je een Nascar bouwdoos.
2. Er zijn zeer veel decals voor te krijgen van Slixxx decals, die kosten 7 euro
3. Er is in de kap een zee van ruimte, dus geen verbouwingen van tandwielkastjes en motorhuizen.
4. De kappen zijn in afmetingen grotendeels gelijk.
5. Als we eventueel iets kunnen verzinnen voor het interieur is de auto dus gewoon erg makkelijk te bouwen.

Er zijn een paar ideetjes gekomen van verschillende mensen om te onderzoeken of er misschien iets opgezet zou kunnen worden.

Laten we maar eens kijken of er misschien animo voor is en spuw uw mening! :mad:

http://www.imca-slotracing.com/images/IMCAN58.jpg




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 15-9-2004 at 17:45 Reply With Quote
Sigaren



Laten we maar eens proberen een paar van die sigaren op te steken;):upset::laugh::cool::cool:



View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 16-9-2004 at 08:57 Reply With Quote
dus dat betekent ............



dat jij ook op de Titanic stapt...........? :)



View User's Profile View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 16-9-2004 at 16:48 Reply With Quote
Burning rubber, burning sigars



Ik zoek wel even een nasty Nascar uit. 1 keer raden wat er op de vlanken staat:
Crash & Burn




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
remco





Posts: 213
Registered: 28-8-2001
Location: dordrecht
Member Is Offline
Mood: member off speed 74
thumbup.gif posted on 16-9-2004 at 18:33 Reply With Quote
nascar



en soort itc maar dan met nascars

ik ben voor :):):):):):):)

waneer beginnen we :cool::cool:

interieur lexaan ????




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 16-9-2004 at 21:07 Reply With Quote
Bootje varen ??



Zeg manne waar is die steiger ik wil ook wel mee varen,
Als ik nu maar niet moet :puke: van al die golven.
Om hoeveel races zou het hier dan gaan ? in ons overvolle LMS jaar.:laugh:.

Ik zou het persoonlijk leuk vinden als er een origineel intr in komt.
K'heb er een beetje ervaring mee om met van die zware bakken te rijden:laugh::laugh::laugh:.

Greetz Gert: Schuitje varen theetje drinken varen we naar de overkant.:laugh::laugh::laugh:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 17-9-2004 at 07:23 Reply With Quote
Rustig aan Gert



VOORdat we allemaal hard van stapel lopen lijkt mij verstandig eerst een soort van workshop te houden op HOTSLUT....eh HOTSLOT, NOORD dan wel ZUID. Dan gaan we eerst met een aantal auto's een beetje flink inbeuken en dan volgt vanzelf wat iedereen een prettig setup vindt aangaande de standaard zaken zoals: Motor, Banden, Chassis, Gewicht, Interieur etc....
Het gaat om de lol van het beuken met Amerikaanse namaak sigaren!:gun::):coke::mad::upset::laugh:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 17-9-2004 at 08:03 Reply With Quote
dat interieur ook.........



Stom dat ik dat er ook weer bij zet. Dat interieur is het laatste wat belangrijk is aan het opzetten van een klein kampioenschapje. :coke: We zouden dit idee misschien eens aan onze voorzitter kunnen voorleggen zodat we eventueel bij het inplannen van volgend seizoen de Nascars kunnen meenemen. :coke:

Mijn idee was om een soort sprintrace te houden zoals die nu ook gehouden wordt in de LMS, uiteraard dan zonder klasse 1,2 of 3.

Ik heb gehoord (maar dat weet ik niet zeker!!!!!) dat er lexan interieurtjes verkrijgbaar zijn. Verder zou ik dan grotendeels het reglement overnemen zoals de Nascars nu ook gereden worden, alleen zal de dakhoogte dan 2 of 3 mm omhoog gaan. Het kapgewicht zou ook misschien wat minder kunnen. Wat de banden betreft zijn de NSR banden eigenlijk ideaal. Ze zijn goedkoop en er hoeft niet aan geschuurd te worden. :) Ook zijn er voorwielen te koop die al bijna de juiste maat hebben. Je moet ze alleen opnieuw lijmen en dan zijn je voorwielen klaar. (Ze maken ook geen herrie omdat er meer rubber op zit!!!:))

http://www.imca-slotracing.com/images/IMCAN63.jpg

Persoonlijk vind ik de Nascars niet de allermooiste klasse, maar een heel veld bij elkaar is toch best indrukwekkend.

Eventueel zeg ik heel voorzichtig dat heeeeeeeel misschien (niet meteen in de aanval allemaal!) dat er een resultaat uit een Nascar race mee zou kunnen tellen voor de LMS. :):):)

http://www.imca-slotracing.com/images/IMCAN56.jpg




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 17-9-2004 at 09:48 Reply With Quote
Burning hell in a slotcar shell!



Looking forward to this:):mad::gun: On rule is already clear during these races! There is no rule. The same tactics can applied as in the 1 on 1 bigger brother.
I said HIT them, HIT them hard....:cool::D
Driving styles like Mani will have to be applied to push cars and controllers to the limit:cry:
Better start working on crash independent body shell:D




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Arbee





Posts: 127
Registered: 1-2-2002
Member Is Offline
Mood: . . . . . . . . . . . . .
posted on 17-9-2004 at 12:11 Reply With Quote
Nascar



Voordat we allemaal van die lelijke Americaanse bakken gaan maken.
(is er ooit wel eens een mooie sportwagen in America ontworpen?)
Waarom niet het oude idee: DTM Dikkie?
Gewoon een lexaan interieur en lexaan ramen.
LMS velgen en banden gebruiken, iedereen heeft nog wel een paar setjes liggen, bv niet groter dan 26 mm (kan je je oude LMS banden gebruiken)
10 keer makkelijker en mooier.
kapgewicht en minimum totaal gewicht en klaar is Kesie!:cool:

Kan je ook beuken Willem! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 17-9-2004 at 14:16 Reply With Quote
Go ahead



Ik zou zeggen go ahead met de Dikkies. Organiseer maar wat. Wij gaan door met de NASCARS:):(



View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
flugel





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 20-9-2004 at 11:19 Reply With Quote
nascars



ik ben voor de nascars ,,maar dan wel met lexan interieur:gun::gun::gun::gun::coke:en dan de races op zaterdag houden???????

greetz




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top