Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Andere procedure Technische Keuring
  Post new thread Poll:  
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 11-4-2005 at 19:47 Reply With Quote
Andere procedure Technische Keuring



check Latest News :car:



View User's Profile View All Posts By User U2U Member
50 plus





Posts: 63
Registered: 10-11-2002
Location: Almere-Haven
Member Is Offline
Mood: kijk uit naar de volgende wedstr
driver.gif posted on 12-4-2005 at 09:23 Reply With Quote
keuring



Leuk deze manier van keuren,maar als iedereen het regelement heeft gelezen tijdens het bouwen dan hoeft een keuring toch niet te duren van 10.15 tot 11.50?.
En daarna nog het concours van de beschadigde auto`s,want er is op zaterdag volop mee getraind en daar worden ze beslist niet mooier van:holy:D.

En als we op zondag nog een beetje meer rijtijd willen(en wie wil dat niet)is het toch veel handiger om op zaterdag het concours te houden,want dan zijn de auto's nog in nieuwe staat?.
En waarom geen voorkeuring op zaterdag dan heeft iedereen tijd genoeg om zijn auto in orde te brengen voor de zondag,en op deze manier win je op zondag 2uur extra rijtijd:car::D.

En die heb je hard nodig wil alle 24 rijders,dat zijn 4 heats nog een beetje rijtijd geven 5 min per spoor zou toch wel fijn zijn;)en het verleden heeft uitgewezen dat je dan voor één wedstrijd toch gauw 3 uur nodig hebt(en we rijden er altijd 2)dus vandaar mijn idee om voor de zondag 2 uur rijtijd te winnen?.

Bijkomend voordeel er word op zondag minder gestrest,wat de wedstrijd weer ten goede komt,en iedereen kan weer op een redelijke tijd naar huis rijden:car:.

Groetjes Peter




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Rob de Wit





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 12-4-2005 at 09:38 Reply With Quote


Beste :upset:Peter,

Rustig aan.
Laten we eerst maar kijken of dit een alternatief is.

CU zaterdag

;)Rob
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 12-4-2005 at 09:59 Reply With Quote
Ervaring



Peter,

Je verhaal snijdt geen hout.
1) Een voorkeuring heeft geen enkele zin. De TC is GEEN paternalistische organisatie die erop toeziet dat alle auto's reglementair zijn. Daarvoor is de rijder veranderwoordelijk.
2) Niet alle rijders / auto's zijn er op zaterdag. Ik bv al niet en naar mijn weten tamar en Nick ook niet.
3) Je hebt minimaal 1 uur nodig met 2 man om alle auto's te keuren. Dit keuren is in jouw utopie niet nodig maar geloof me er zullen wederom bewust en onbewuste gevallen waar totaal niets van klopt.
4) Waarvgoor heb je 2 uur extra rijtijd nodig. We starten op 12.00 en zijn om 18.00 klaar




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top