Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Grip op de nieuwe baan in A'dam-Noord!!!.
  Post new thread Poll:  
50 plus





Posts: 63
Registered: 10-11-2002
Location: Almere-Haven
Member Is Offline
Mood: kijk uit naar de volgende wedstr
driver.gif posted on 7-6-2005 at 11:03 Reply With Quote
Grip op de nieuwe baan in A'dam-Noord!!!.



beste Slotracers,

Ik wil jullie iets uitleggen zodat er geen misverstanden ontstaan over de nieuwe baan in Amsterdam-Noord.
Zoals jullie misschien al begrepen hebben gaat het om een splinter nieuwe 1/24 6 sporen Carrera baan,en daar moet nog grip worden opgebouwd :car:.
En aangezien er door de eigenaren is besloten dat er NIET mag worden gesmeerd,moet er met sponsbanden vooral in het begin rustig aan worden gedaan en eerst grip worden opgebouwd!!!.
Het is de bedoeling dat er ook met Ortmann banden gereden gaat worden en die geven gelijk een goede grip,daar hebben ze in Leeuwarden erg veel en goede ervaringen mee:car:.
En aangezien het een snelle baan is met hoge bochten snelheden,moet er met gevoel gereden worden(als er wat minder grip is)en zoals op elke baan word er op de binnenste en de buitenste sporen het minste gereden en is daar ook de minste grip:upset:.
Maar er kan van alles gereden worden 1/32 met en zonder magneet 1/24 met sponsbanden en met Ortmannbanden.

Ik hoop dat ik hiermee niet buiten mijn boekje ga,maar iedereen die langs komt op woensdag of vrijdagavond word in de gelegenheid gestelt om de baan uit te proberen:comp:.(mits men zich aan de huisregels houd)

Wanneer de echte opening plaats vind? dan laten wij jullie dat natuurlijk weten:holy.


Vriendelijke Groeten, Peter




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Arbee





Posts: 127
Registered: 1-2-2002
Member Is Offline
Mood: . . . . . . . . . . . . .
posted on 8-6-2005 at 19:15 Reply With Quote


Mooi verhaal Peter,
en als je je netjes aan die huisregels houdt, en vooral veel met Glassex je banden schoonmaakt, zoals er wordt voorgeschreven door Ron, dan krijg toch achteraf te horen dat je smeert.
Lekkere jongens daar in Noord
Dus beste slotters, pas op met je sponsbanden!
(weet je waar ze die van maken?o.a. olieproducten)
Want voor je het weet krijg je de zwartepiet toegespeelt.

Maarre veel succes hoor in Noooooooooooooooooooooooooooooooooooord
Robert

Goh dat was weer een snel rondje.
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top