Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: de web clojo
  Post new thread Poll:  
remco





Posts: 213
Registered: 28-8-2001
Location: dordrecht
Member Is Offline
Mood: member off speed 74
cul.gif posted on 24-8-2004 at 14:18
de web clojo



hallo allemaal

nog 6 weken en dan gaan we met z'n alle weer naar amsterdam niet naar het victoria plein maar naar noord waar en geheel nieuwe uitdaging op ons alle licht te wachten.

alleen een probleem INSCHRIJVEN !!!!:gun:

AANGEZIEN ONZE WEBCLOJO ER NOG STEEDS NIET VOOR GEZORGD HEEFT DAT IEDEREEN APART IN KAN SCHRIJVEN VOOR EN SPRINTRACE
komt het WEER zoals al jaren op de schouders van andere terecht:mad::mad::mad:

dus ik denk dat we maar weer moeten inschrijven via en nieuwe topic
:cool::cool::cool:

ps het zou ook pretig zijn als onze webclojo eens zou reageren op en you to you bericht

ps dit bericht is niet bedoeld voor de wel willende mensen van hotslot,
dus die hoefen ook niet gefrustreed te reageren .
meneer de webclojo weet precies waar ik het over heb !!! toch

met vriendelijke groet remco:)




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
ramtech





Posts: 177
Registered: 15-3-2002
Location: adam zo
Member Is Offline
Mood: single
posted on 24-8-2004 at 17:32
zeg vrolijke snuiter



de web clojo heeft nog geen opdracht gehad om dit te doen.
omdat noord enige vertraging kent i.v.m. de kritische bouwploeg.
dus zal er gekeken moeten worden naar andere datum of plaats.:coke::coke::coke::coke:




armen zijn nu echt te kort
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
remco





Posts: 213
Registered: 28-8-2001
Location: dordrecht
Member Is Offline
Mood: member off speed 74
posted on 24-8-2004 at 19:15
probleem



dat er problemen zijn met bouwen is niet zo mooi ,maar het probleem van het inschrijven is niet van vandaag of morgen:cry:

maar probeer iedereen wel op de hoogte te houden van de ontwikkelingen in noord dit met de eventuele verandering van lokatie en datum (er zijn mischien mensen die de maandag na de race vrij willen hebben van hun werk):cool:

ik ben wel blij dat er iemand reageerd die weet wat er speelt in noord en die de web clojo ook kent en die weet wat het is als je iets aan hem vraagt en het gebeurt niet.

met vriendelijke groet remco ;);););)




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 24-8-2004 at 21:06
Webclojo ???



Ik ken wel iemand die aan die signalement voldoet maar om nu gelijk de naam Webclojo te gebruiken is niet helemaal terecht.

Je hebt wel gelijk dat er al langer problemen zijn met het inschrijven voor een race, mischien is het niet zo éénvoudig als wij wel denken om de site te beheren.
Dus Vriend remco ben ik het maar gedeeltelijk met je eens en zal dan ook vriendelijk aan die zogenaamde webclojo van jou vragen of hij de mogenlijkheid in macht heeft om dit te bewerkstelligen
:D:D:D.
Ik weet namelijk wat deze meneer in zijn mars heeft en dat is meer dan de clojo spelen :laugh::laugh::laugh::laugh:

En dan het bericht van electroneutje , dat vind ik alleen maar positief
want het houd in dat de baan meer dan perfect gaat zijn .
En ik hoop dan ook enkel maar op een verplaatsing van de datum,
alhoewel 10 oktober nog redelijk ver weg is

Greetz Gert : Die hoopt dat de hier bedoelde Clojo nu niet zijn toetsenbord aan de welbekende wilg gaat hangen:laugh::laugh:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
remco





Posts: 213
Registered: 28-8-2001
Location: dordrecht
Member Is Offline
Mood: member off speed 74
shocked.gif posted on 26-8-2004 at 19:03
vervolg



in de stemming zijn is een ,er iets aan doen is twee:D:D:D:D:D:D:D:D:D:):):):):)



View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
pimpflash.gif posted on 27-8-2004 at 09:06
Inschrijving



Allen,

Om het nog maar een keer duidelijk te maken. Ik heb geen enkele intentie om iets te veranderen, toe te voegen of te verbeteren aan de programering van de inschrijving procedure.
Voor de KIP en het EI dat daar gebruik van maakt is het de moeite niet.

Het staat iedereen natuurlijk vrij om dit over te nemen mits je kennis hebt van PHP, MYSQL, JAVASCRIPTING en HTML.

Cheers




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
remco





Posts: 213
Registered: 28-8-2001
Location: dordrecht
Member Is Offline
Mood: member off speed 74
sad.gif posted on 27-8-2004 at 14:06
reactie



als iets niet werkt kan je er ook geen gebruik van maken:P:P:P:P:P



View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
ramtech





Posts: 177
Registered: 15-3-2002
Location: adam zo
Member Is Offline
Mood: single
posted on 27-8-2004 at 20:42


remco je lijkt wel een wijf stop met zeiken hiero,willem geeft net al aan dat de meeste mensen nog te simpel zijn om de hi tech inschrijfprocedure te volgen

zo ik heb weer vrienden gemaakt vandaag




armen zijn nu echt te kort
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top