Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     LMS NL mededelingen: (ochtend) programma
   
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
driver.gif posted on 7-2-2006 at 15:42 Reply With Quote
(ochtend) programma



hallo slotters,

nog 5 dagen en het is weer zo ver: raceday in Leeuwarden (shit, zo snel al?:upset: )

Zaterdag 11 februari kan er getraind worden van 13:00 tot 18:00 uur.
Dan hier vast het programma voor in ieder geval de ochtend, tot aan de start van de race.
Dit programma hebben we ook gebruikt de eerste keer dat we in Leeuwarden waren met de groep C.
Hoe laat de club opengaat weeknie, maar zal zoals normaal rond 08:00 - 08:30 zijn. Hier kom ik van de week nog op terug.

Om 10:25 Einde Training
Om 10:30-12:00 Kwalificatie - Technische Keuring - Concours
Om 11:15 Teruggave afgekeurde auto's - Aanvang concours
Om 11:30 1e herkeuring afgekeurde auto's
Om 11:45 Teruggave afgekeurde auto's
Om 11:50 2e herkeuring afgekeurde auto's
Om 12:00 Start Race

Om 10:30 zal de kwalificatie beginnen. Na het rijden van de kwalificatie-stint dient de auto direct ter keuring worden aangeboden zodat de TC een lopende band zal hebben met te keuren auto's.

Om 11:15 zal iedereen zijn kwalificatie gereden hebben en de auto's gekeurd zijn. Nu zal het Concours beginnen, behalve voor diegenen wier auto afgekeurd is. Deze auto's zullen voorzien zijn van een Post-It met daarop de reden van afkeuring. Voor hen is er nu 15 minuten de tijd om de auto in orde te brengen. De penalty voor de eerste afkeuring is het verlies van 1 positie op de startgrid.

Om 11:30 dienen alle auto's die afgekeurd zijn weer aangeboden te worden zodat er een herkeuring kan plaatsvinden. De goedgekeurde auto's kunnen nu deelnemen aan het Concours.

Om 11:45 worden de auto's die afgekeurd zijn wederom voorzien van een Post-It met daarop de reden van afkeuring. Ditmaal is er 5 minuten om de auto in orde te brengen. De penalty voor de tweede afkeuring is het verlies van 3 posities op de startgrid plus de eerder opgelegde penalty(s).

Om 11:50 dienen alle auto's die afgekeurd zijn weer aangeboden te worden zodat er een herkeuring kan plaatsvinden. De goedgekeurde auto's kunnen nu deelnemen aan het Concours.

Om 12:00 is het einde Concours en kan de race beginnen.:car:

Tot aan 12:00 zal ik zelf de keuring verrichten, maar hier zal ik natuurlijk wat hulp bij nodig hebben, dus wie zich geroepen voelt......... je snapt het wel.
Echter de rest van de dag zou ik graag de tijd hebben om mijn auto's te kunnen onderhouden, aangezien ik er nogal wat op de onderhoudslijst heb staan.




View User's Profile View All Posts By User U2U Member

Go To Top