Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     LMS NL mededelingen: Bijna definitieve Kalender LMS 2004
   
tamar





Posts: 804
Registered: 5-1-1989
Location: Gouda
Member Is Offline
Mood: A new beginning ;)
posted on 16-11-2003 at 22:44 Reply With Quote
Bijna definitieve Kalender LMS 2004



Hallo slotters

Hiereen update van de plannen en de data voor de LMS in 2004.
Het is nu haast wel zeker dat het seizoen 2004 uit 3 sprint evenementen en 2 Endurances zal bestaan.

Ten opzichte van de eerste post zijn vooral verschuivingen voor de kalender

LMS R1 Sprint
Alhoewel het werk flink vordert, zal de opening van het Circuit Hot Slot Noord in Amsterdam pas op 2 mei plaats vinden.
Gezien de wenselijke spreiding van de race data heb ik daarom aan de MRCL gevraagd of zij op Zondag 14 Maart de eerste sprintrace willen organiseren. Op de zaterdag zouden dan behalve de training voor de LMS ook de selectieraces voor de IMCA Benelux races gehouden kunnen worden. (hierover krijg ik deze week bevestiging en zal ik in een aparte post meer informatie verstrekken)

LMS R2 Endurance
De datum voor de Blue King 24hrs is verschoven van 2 mei naar het(hemelvaart) weekend van 23 mei.
In plaats van op de traditionel eZaterdag/Zondag te racen, wil ik de race bij voorkeur houden op Vrijdag/ Zaterdag.
Dit vanwege 2 redenen.

Ten eerste hoop ik dat door de latere datum we beter weer zullen treffen. Overnachten in een tent en BBQ'en zal er een stuk prettiger door worden.

Ten tweede is er de grotere buitenlandse intresse (Duitse, Deense en Spaanse teams). Door de race op Vrij/Za te houden hebben deze teams zowel voor als na de 24hrs een aparte reisdag zonder dat daar extra vrij voor hoeft te worden genomen.

Het enige probleem is dat op elke vrijdagavond de clubcompetitie van de MRTU word gereden, maar er wordt gekeken of die voor deze ene keer verschobven kan worden naar de donderdag. Ik hoop hier a.s vrijdag een definitief akkoord van de MRTU te krijgen.

LMS R3 Sprint
Scheveningen heeft aangegeven dat zij de 2e Sprintrace graag willen organiseren, maar dan wel op zondag 27 Juni. Onder het genot van een zwoel zomer zee briesje zouden we alsnog kunnen BBQ'en in de tuin

LMS R4 Sprint
Na de zomerstop treffen we elkaar dan op 17 Oktober in Amsterdam. Door de datum voor de 3e Sprintrace verder naar achteren te schuiven zal er in iedergeval genoeg tijd zijn voor allen om de zeer snelle circuit te leren kennen.

LMS R5 Endurance
Ik heb tijdens de 2003 finale in SRC Niederrhein met Frank van Eijk gesproken over zijn plannen voor het 2e circuit. Die varieeren van een kleine 6 sporen houten baan tot een grote 8 sporige demontabele baan.
Wat de uiteindelijke invulling wordt (6-12 of 24 hrs) van de laaste race is dus nog niet duidelijk. Maar we weten nu dat er in iedergeval goed te racen valt op het circuit in Moers.


Data in italic zijn dus onder voorbehoud.



  • 14-03-2004 LMS R1 MRCL, Leeuwarden Sprint
  • 02-05-2004 LMS R2 MRTU, Uden training en/of Pre Qualificatie
  • 22/23-05 of 23/24-05 LMS R2 24hrs Endurance, MRTU, Uden
  • 10-/11-06-2004 EPC Le Mans Endurance
  • 27-06-2004 LMS R3 Sprint, SRC De Ridder, Scheveningen
  • 17-10-2004 LMS R4 Sprint Hot Slot Amsterdam
  • 28-11-2004 LMS R5 Moers, Endurance


Nieuwe berichten volgen zodra meer bekend wordt...jullie reacties graag op het forum




With kind regards
Tamar
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member

Go To Top