Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: mooie afsluiting van het seizoen 2003
  Post new thread Poll:  
50 plus





Posts: 63
Registered: 10-11-2002
Location: Almere-Haven
Member Is Offline
Mood: kijk uit naar de volgende wedstr
posted on 26-1-2004 at 10:32 Reply With Quote
mooie afsluiting van het seizoen 2003



Beste slotracers,

Aangezien Tamar dit weekend(en daarvoor)al meer dan genoeg heeft gedaan,zal ik proberen een verslag te maken van de wedstrijd zodat ook diegene die er niet bij waren een indruk krijgen van wat wij hebben meegemaakt:D.

We hebben er even op moeten wachten om het seizoen af te kunnen sluiten,maar dat kwam door omstandigheden waar de SSP niets aan kon doen.

Maar dit is meer dan goed gemaakt door de nieuwe club SRC-Niederrhein in Moers.
Die een nieuwe baan neergelegd hadden die zeer veel van de rijders en de auto's vroegen(dit omdat hij zowel technische als zeer snel was)en voor iedereen nieuw was koste het nogal wat moeite om hem onder de knie:)te krijgen.
Maar aan elke training komt een eind(en dan komt het moment van de waarheid).
De kwalificatie en hier kwam de (eerste klap is een daalder waard)verrassing van de dag en nog niet eerder gebeurd,de pole was niet voor DVR niet voor RFH maar het was Erwin Boerse van Team Matchbox die de pole pakte met slechts 0.01 verschil 8.54 om 8.55 voor Eddy Witkamp van DVR.
En dit was meteen al een voorbode van een heel spannende wedstrijd:D.

Maar eerst wil ik wil ik nog wat kwijt,wij hebben jammer genoeg afscheid moeten nemen van twee teams Orange en Dordrecht die allebei gestopt zijn:cry:.
Maar er zijn er ook weer twee bij gekomen dit seizoen team ALMS uit Almere en Extreme Racing uit Belgie,en zij doen beide voor het eerst mee op het hoogste niveau en dat gaat met up's en down's maar ze hebben laten zien dat het mogelijk is om de overstap naar 1/24 te maken,vooral als de teamspirit aanwezig is kunnen zij nog leuke dingen gaan doen in de toekomst:):D.

En dan val ik gelijk maar met de deur in huis,er zit toekomst in het Endurance Racen vooral als je het een keer hebt meegemaakt,de gezelligheid,het rijden,de spanning(en minder stress als bij een sprintrace waar èèn foutje dodelijk is voor een goede plaats)en met de komst van een nieuwe 1/24 6 sporen carrerabaan bij HotSlot Amsterdam krijgt de SSP er weer een mogelijkheid bij voor het organiseren van een wedstrijd in Nederland :D.

Nu de afgelopen wedstrijd stond in het teken van wie worden er 1,2,3 in het kampioenschap,want er maakten nog 4 teams DVR,Matchbox,RFH en Smokey kans op de eerste plaats omdat alles nog zeer dicht bij elkaar lag mede omdat DVR èèn wedstrijd niet had meegedaan was er nog van alles mogelijk.
Zonder de andere teams tekort te willen doen(want zonder hun is er geen toekomst en geen wedstrijd) beperk ik me in mijn verslag tot het titanen gevecht van deze vier teams,die allemaal tot het uiterste moesten gaan omdat voor deze wedstrijd nog niets beslist was.
En jullie raden het wel het was SPANNEND na het eerste dagdeel van anderhalf uur was de tussenstand èèn RFH op èèn ronde gevolgt door MATCHBOX(wie had dat gedacht ik niet)en daar achter op acht ronden DVR en jammer genoeg kon Smokey het tempo niet bijhouden(er moest iets mis zijn met de auto)want aan hun motivatie kan het niet gelegen hebben want ze waren vast van plan om hun tweede plaats in het kampioenschap met hand en tand te verdedigen maar het mocht niet zo wezen,het zat Rob deze wedstrijd niet mee en geloof mij hij heeft er alles aan gedaan(volgende keer beter Rob).
Daarna werd er gezamelijk gegeten Frank had een warm buffet geregeld voor maar 9€ per persoon en dat liet iedereen zich goed smaken en er was meer dan genoeg.
Toen werd er nog een nacht heat gereden maar er veranderde niets in de stand maar de verschillen werden iets groter èèn RFH op 5 ronden gevold door MATCHBOX die inmiddels 15 ronden voorsprong had op DVR,en met die tussenstand ging bijna iedereen met een goed gevoel naar bed(en sommige gingen nog even een biertje pakken):coke:.

DE VOLGENDE DAG ZAL DE BOEKEN INGAAN ALS DE WEDER OPSTANDING VAN DVR RACING:gun::P.
Er werd begonnen met de tweede nacht heat en werd werd erg hard gereden,met als eind resultaat dat RFH nog een ronde wegliep van MATCHBOX en inmiddels 6 ronden voorsprong had na tweeénhalf uur racen en DVR was ook niet dichter bij gekomen(maar MATCHBOX moest nog banden wisselen en dat had DVR al gedaan)dus er kon nog van alles gebeuren en je raad het al na de bandenwissel had MATCHBOX nog 10 ronden voorsprong op DVR en met nog anderhalf uur te rijden moest dat genoeg zijn om de tweede plaats vast te kunnen houden,en het ging goed met nog twee sporen te gaan hadden ze nog steeds 8 ronde voorsprong dus het bleef spannend,maar DVR bleek nog een joker te hebben hun snelste rijder Eddy Witkamp zou ook de twee laatste sporen rijden en onder luide aanmoedigingen van zijn teamleden,kreeg deze jongen vleugels en overtrof zichzelf(zeer goed gedaan Eddy)met rondetijden die niemand voor mogelijk had gehouden:o.
Hij wist het gat van 8 ronden dicht te rijden en met een voorsprong van 23 baanvakken de tweede plaats van MATCHBOX af te snoepen en dan ben je natuurlijk teleurgesteld(maar dat maakt de prestatie van Eddy er natuurlijk niet minder om)na daarvan te zijn bekomen en de rust een beetje terug is,is iedereen het over èèn ding eens dit was een finale die niemand had kunnen bedenken(zelfs Tamar niet en is toch zeer creatief).
En door de spanning zou je bijna nummer èèn vergeten RACING VOOR HOTSLOT met als rijder Tamar,Nick en niet te vergeten Gabriel die ook hèèl goed heeft gereden.
Zo nu de afsluiting (want ik krijg kramp in mijn vingers van al dat getik)de bekers waren geregeld door Frank en werden uitgerijkt door de drijvende kracht achter de LMS serie,die zelf ook maar liefst drie bekers in ontvangst mocht nemen(maar het is zo lullig om je zelf een beker te geven;)dus dat heb ik maar even voor hem gedaan en als dank kreeg ik nog een zoen,dit tot grote hilariteit van alle aanwezigen als het goed is staan we nog op de foto ook(en we hebben er hartelijk om gelachen)en er waren prijzen ter beschikking gestelt door Peter en Magdalena Meister.

En de prijzen voor de tombola waren zoals gewoonlijk ter beschikking gestelt door Kurt Petri van de firma H&T die wij hiervoor hartelijk willen bedanken.

EN ALS LAATSTE MAAR ZEKER NIET DE MINSTE FRANK EN SRC-NIEDERRHEIN EN IEDEREEN DIE HEBBEN MEEGEHOLPEN OM VAN DEZE FINALE EEN SUCCES TE MAKEN:coke:.

JONGENS ALLEMAAL BEDANKT VOOR JULLIE SPORTIEVE DEELNAME AAN DE LMS SERIE,EN HOPELIJK ZIEN WE ELKAAR VOLGEND SEIZOEN WEER:):D:coke:.

VRIENDELIJKE GROETEN,

PETER REIJERKERK.




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Rob de Wit





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 26-1-2004 at 11:28 Reply With Quote


Erwin Broerse
Is dat niet die herintreder?

Complimenten voor het behaalde resultaat Peter en Hotslot

Wat gaat er niet allemaal nog beter wanneer wij ons eigen 1:24 circuit hebben !?!?!?:cool::P
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
dennis vogel000





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
driver.gif posted on 26-1-2004 at 17:47 Reply With Quote
Race moers



Het was weer een heel gezellig weekend met een mooie race vooral het einde was erg spannend:)
Het was jammer voor ons dat we niet bij de top zaten maar ja, we gaan nu weer ons best doen voor volgend seizoen

ps: de club in moers zag er weer perfect uit en alles was weer super geregeld met eten en wedstrijd leiding!!!!!!!!!!!!!:coke::coke:




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
50 plus





Posts: 63
Registered: 10-11-2002
Location: Almere-Haven
Member Is Offline
Mood: kijk uit naar de volgende wedstr
posted on 26-1-2004 at 19:34 Reply With Quote
Herintreder



Beste Rob,

Volgens mij is Erwin nooit gestopt met racen,en hij is het zeker niet verleerd :mad:.
En wat er in de toekomst gaat gebeuren als onze nieuwe baan klaar is weet niemand,behalve Erwin want je weet maar nooit wat voor snufjes hij er in bouwt;):gun::laugh: .

Groetjes Peter.




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
ramtech





Posts: 177
Registered: 15-3-2002
Location: adam zo
Member Is Offline
Mood: single
posted on 27-1-2004 at 00:06 Reply With Quote


eerst de perfecte baan dan 1 a 2 maandjes computeren aan de bar of zo en dan ga ik vreselijk klieren met alles wat een sleper heeft:D:D



armen zijn nu echt te kort
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Rob de Wit





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 27-1-2004 at 08:18 Reply With Quote


Ja lekker Peter,

Steek die veer nog verder in zijn ......
:bounc::bounc::bounc:
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 27-1-2004 at 10:29 Reply With Quote
Ohhhhh



Erwin kunnen ouwe Fleishmanslepers je van dienst zijn :laugh::laugh::laugh:


Greetz Gert: die dat wel eens van dichtbij wil bekijken dan :D




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
tongue.gif posted on 27-1-2004 at 12:43 Reply With Quote
ik doe dan ook mee met klieren Erwin



Of doe ik dat nu al?:o
met (of zonder) sleper




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 28-1-2004 at 09:55 Reply With Quote
Geweldige race



Maar waar blijven de foto's nou? Gabriel misschien?, anderen.

Ik wil het resultaat van al dat geflits wel eens zien. :coke::coke::coke:




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
gabe2001
LMSadmin




Posts: 157
Registered: 23-6-2002
Member Is Offline
Mood: U = R * I
posted on 28-1-2004 at 15:44 Reply With Quote
okokokok



just the pics...

zijn er niet veel maar toch :-)

ciao,
-g

http://www.inabnit.demon.nl/SlotCars/1-24/Moers_2003/
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top