Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: nieuwe onderwerpen
  Post new thread Poll:  
slotmad





Posts: 180
Registered: 26-6-2003
Member Is Offline
Mood: still waiting
posted on 29-3-2004 at 08:38 Reply With Quote
nieuwe onderwerpen



Omdat de postreply weg is op het onderwerp "weinig leuks te doen op het forum" van Wouter, heb ik maar een nieuw onderwerp aangemaakt.

Vanzelfsprekend wordt de aantrekkelijkheid van een forum of site bepaald door de onderwerpen, lees informatie en entertainment, die er op geplaatst wordt. De onderwerpen dienen afgestemd te worden op de behoefte die bezoekers van de site hebben.

Deze site is voor slotracers bedacht, van alle slotracehobbyisten en wordt doorslotracers onderhouden.

Als de site voor Wouter en wellicht ook andere anonieme bezoekers niet interessant genoeg is momenteel, zou ik willen vragen op dit forum kenbaar te maken, wat je dan mist of wat je ervan verwacht.

Feit is dat onderwerpen door de slotrace wereld zelf moeten worden aangebracht en uitgediept.

Wat ik zelf een beetje mis, zijn de fijne kneepjes van het afstellen van een chasis. Daarmee bedoel ik in welke situatie, bepaalde afstellingen een goed rijdende auto op leveren. Wellicht hoog gegrepen. Wat me ook interessant lijkt is de rijtechniek zelf. Volgens mij is er heel wat te halen uit de juiste knijptechniek, hoewel hier wellicht ook meerdere wegen naar rome leiden. Misschien is het organiseren van een rijtraining, een soort cursus interessant. Zaken als waar rem je, wanneer op het gas en afstelling regelaar kunnen dan aan de orde komen.

Ben benieuwd naar de reacties.

Henri




Slotmad
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 29-3-2004 at 11:53 Reply With Quote
he.............



hoor ik hier iets van drifthoeken en slippercentages van afgelopen vrijdag?? hahahahahahhaa :coke::coke::coke::gun:

Prima idee Henry

alleen cursus :):):):):):):):):):):):):)???? Dat is toch juist voor iedereen anders??? :laugh::laugh: he Willem ;)




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Wouter





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 29-3-2004 at 14:17 Reply With Quote


ik maakte juist dat topic, omdat ik een beetje wou weten wat iedere wil, want ik denk haast niet dat iedereen een forum wil wara niks op gezegt wordt
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
slotmad





Posts: 180
Registered: 26-6-2003
Member Is Offline
Mood: still waiting
posted on 29-3-2004 at 15:57 Reply With Quote


Ha, die wouter

Welke onderwerpen wil jij graag "behandeld" zien op het forum?

groeten,

Henri




Slotmad
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Wouter





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 29-3-2004 at 17:22 Reply With Quote


uhm.....

dat van dat chassis afstellen vind ik een erg goede :D

maar het lijkt me leuk dat iedereen wat actiever wordt; dat er meer gepost wordt dat er wat leukere topics komen

maar dit is al een goed begin lijkt mij :D
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top