Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Sigaartje?
  Post new thread Poll:  
Race-Jan





Posts: 64
Registered: 5-3-2004
Location: Heerenveen
Member Is Offline
Mood: Slot On!! :)
posted on 5-4-2004 at 21:39 Reply With Quote
Sigaartje?



Nee, ik ga geen reclame maken voor welke tabaksindustrie dan ook, maar ik bedoel de na-oorlogse race-auto's...:) als bijvoorbeeld een Alfetta, een Lago-Talbot en diverse Ferrari's...

Het valt mij nl op dat er op dat gebied erg weinig in NL gebeurt, als ik kijk naar bijvoorbeeld duitsland, dan kom ik allerlei bouwsels tegen uit die periode :)

Zijn er hier uberhaupt (bah wat een woord....) leden die zich met deze tak van sport bezighouden?
En zo ja, zouden deze leden te porren zijn voor een (eenmalig) optreden op een leuke baan in het centrum van het land met dit soort vehikels?

Jan (die wel benieuwd is naar de reakties, wetend dat hier de meeste rijders met moderne kanonnen rondscheuren...)




Race Nice!

Jan
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 6-4-2004 at 09:21 Reply With Quote
Die zijn er zeker



Hallo race- Jan,

Dat soort racers bestaan zeker. Als we het over Hotslot hebben kan ik je aanraden om contact op te nemen met Peter van Erkel en zijn maandagavond mannen. Het beste is om maandag om 20.00 te komen naar Hotslot (Victorieplein 25 in Amsterdam)

Cheers




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 6-4-2004 at 09:27 Reply With Quote
Rookt al geregeld een zwaar sjekkie



Dus die sigaar komt ook wel op.
En dan die Oldtimmers, ik ben zelfs bereid om van uit België te komen racen. :):):)
Met een mooie P4 of een 512s

Greetz Gert : Die oude glorie graag terug op de baan ziet




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top