Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Stage
  Post new thread Poll:  
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 12-5-2004 at 07:36 Reply With Quote
Stage



he you guys,

via mijn opleiding (fijnmechanica) ga ik van maandag 24 mei tot dinsdag 15 juni stage lopen bij Racing for Holland! :D:D:D:D:D

Ben gister daar geweest voor een gesprek na aanleiding van een brief die ik had gestuurd. Echt waanzinnig die werkplaats, op zich wel compact maar om overal die body's te zien tegen de muur en de beide RFH auto's op krukjes, helemaal uit elkaar, alleen de cockpit zat in mekaar.

Voor me'n stage ben ik ingedeeld bij de Japanse Dome, die RFH dit jaar ook onder zijn hoede heeft:
[img]http://images.google.nl/images?q=tbn:1lobDuFJNgIJ:www.markusberns.de/images/LEMANS/2003/02%2520Rennen/lm2003-r-09-01.JPG[/img]

Ook mag ik mee testen een zaterdag op waarschijnlijk Zandvoort om alle onderdelen in te rijden voor LeMans. Als ik goed weet te functioneren binnen het team in deze paar weken dan wordt mij ook een functie toebedeeld naar Lemans!:D:D Dat wordt dan al de week ervoor op zaterdag weg en pas dinsdag na Lemans weer terug, hahahha geweldig he. :coke::D

Kon het even niet voor me houden hahaha was echt super om daar te zijn.

Tot Uden, heb er wel zin in :)




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Rob de Wit





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 12-5-2004 at 09:12 Reply With Quote


You little rascal

Misschien kan je een goed woordje voor me doen;
Vlotte 40+ coureur met genoeg handicapgewicht.

Van Harte
Mooie uitdaging

Rob
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 12-5-2004 at 13:38 Reply With Quote


Nick

Dit vind ik super voor jou, en hoop dat je het kunt schoppen tot monteur voor De echte Le Mans versie.
Maarrrruhhh hoe zit dat nu met Micky, daar moeten wij zeker voor gaan zorgen ???

Greetz Gert:uhhhmmm




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
thumbdown.gif posted on 12-5-2004 at 16:00 Reply With Quote
Monteur??



Monteur?? Hoezo monteur? Minimale ambitie die je moet hebben is Team-boss lijkt mij.
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
tongue.gif posted on 13-5-2004 at 03:57 Reply With Quote
Teamboss ????



Ik dacht dat Nick dat al was, is hij ook niet jouw TEAM BOSS Wimpie?.
Maar je kunt zeggen wat je wilt Willem hij heeft het toch maar mooi voor elkaar gekregen. En zo zie je maar weer dat VOLHARDING wint

Greetz Gert: Die na een nacht hard werken lekker gaat slapen




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Robbie Piessens





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 13-5-2004 at 08:14 Reply With Quote


Proficiat Nick,

op die manier kun je in het echte racewereldje raken, en misschien maak je kans bij RFH een plaatsje te krijgen, en niet als stageplaats...


Groeten,

robbie rush :)
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
slotmad





Posts: 180
Registered: 26-6-2003
Member Is Offline
Mood: still waiting
posted on 13-5-2004 at 10:17 Reply With Quote


Fantastisch,

Ik ben helemaal blij voor je en apetrots. Je hebt de eerste grote stap gezet en bent uitverkoren om bij Racing For Holland te komen werken.

Als je het goed doet krijg je waarschijnlijk een vaste aanstelling. Ik voel het als een jongensdroom die uitkomt, want wie krijgt het nou voor elkaar om bij zo'n raceteam binnen te komen. Jij dus.

En waar gaat dit naar toe? Nick de Wachter race-engineer van .......... wie weet.
Ik hoop dat je nog tijd vindt om ons op de hoogte te houden van de ontwikkelingen bij RFH. Weinig tijd misschien, geen probleem, dan komen we je wel even interviewen als het jou uitkomt.

groeten en doe je stinkende best,

Henri




Slotmad
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Arbee





Posts: 127
Registered: 1-2-2002
Member Is Offline
Mood: . . . . . . . . . . . . .
posted on 13-5-2004 at 12:00 Reply With Quote
Grandioos



Go Nick,

van 1:32 naar 1:24, en nu naar 1:1

Ga je straks misschien door naar Boeing? Misschien mag je dan ook aan de 777 gaan werken???

Mooie carriere maal je zo

Greedz, van Robert, die wel wilo weten hoe een tripple 7 eruit zal zien met allemaal van die sponsorblokjes.
Kan KLM/Air France eindelijk weer winst gaan maken :laugh::laugh::laugh:
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 14-5-2004 at 09:54 Reply With Quote
Thanx guys



nog maar 3 nachtjes slapen hahahha :)

Dan ga ik eens ff kijken hoe het echt moet haaha :)

Trouwens Rob, dat cockpitje pas ik niet eens in, dang zo klein, lijkt wel voor 1/24 mannetje.

zal proberen af en toe wat te posten, maar heb nu stage dus dan ga ik niet meer school en thuis heb ik (nog) geen internet, maar zal me best doen. :coke::P




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top