Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Oproep
  Post new thread Poll:  
Ton





Posts: 11
Registered: 6-4-2003
Member Is Offline
Mood: nieuwsgierig
posted on 19-8-2004 at 12:30 Reply With Quote
Oproep



Beste Slotracers,

Toen ik van het uiterste zuiden des lands naar Midden/Noord-Limburg verhuisde, nu ook al 'n tweetal jaartjes geleden, is bij mij de wens ontstaan een eigen club op te richten. Maar ja, alleen is ook maar alleen!
Met maar één club in zuid-Limburg "Urtrack" is ondertussen gebleken dat ons Slotracewereldje in de buurt van Swalmen waar ik woon, toch net wat groter is, dan ik had aangenomen.
En zoals het er nu naar uitziet, bestaat er 'n redelijke kans dat we volgend jaar, de poorten van 'n nieuwe Slotraceclub mogen openen.
Een en ander zal er natuurlijk van afhangen, of er zich nog méér mensen in deze regio bevinden die onze sport 'n warm hart toedragen.

Hoewel de keuze voor 'n geschikte locatie nog niet is gemaakt, mag nu al duidelijk zijn dat juist de regio Venlo-Roermond vanuit alle richtingen gezien, zeer gunstig is gelegen, in de toekomst na aanleg van de A73 zelfs nóg beter en sneller bereikbaar zal zijn, m.n. voor mensen uit het grensgebied van Duitsland en België.

Wij: dus m'n nóg 1/32 Slotracevriend en ik zijn daarom op zoek naar nog meer mensen uit de regio Venlo-Roermond en daarbuiten, mensen die meer willen weten over onze plannen (zowel de 1/32 als de 1/24 tak), hun krachten misschien willen bundelen in één club of in de toekomst gewoon lekker willen racen met anderen.

Ben jij diegene, of ken je misschien iemand uit de regio Venlo-Roermond, neem dan contact op en/of stuur deze oproep naar je vrienden en kennissen door!

Wij hebben, waarschijnlijk in september al én met 'n aantal andere geïnteresseerden 'n rondje "om" de baan gepland. Dat ter kennismaking en om verdere details te bespreken, tevens en uiteraard met plek voor suggesties! Want… wat is er mooier als 'n kern van mensen die deze nieuwe club vorm zal geven!?

Wij zijn benieuwd naar jullie reacties...

Groetjes,
Ton Schols en Frank ter Linden
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Ton





Posts: 11
Registered: 6-4-2003
Member Is Offline
Mood: nieuwsgierig
posted on 9-9-2004 at 23:32 Reply With Quote


Jammer, geen reacties, tenminste nog niet van dit forum.
Toch vorderen onze plannen.
Het is dus nog waarschijnlijker geworden dat onze club ervan komt.
Ik denk dat we volgende maand al definitief bekend kunnen gaan maken waar we onze poorten zullen gaan openen.

Onze volgende stap is een demonstratiedag om bekendheid te geven aan de Slotracesport op zich en om onze verdere plannen bekend te maken.

Zin of interesse om daaraan mee te doen?
Of weet jij mischien bij wie we terecht kunnen om voor die dag 'n mooie baan te huren of wie die tegen 'n vergoeding ter beschikking wilt stellen?
We denken aan 'n aantrekkelijke 6 of 8 laner van hout of traditioneel. Mag gerust wat groter zijn, als ie maar niet te moeilijk is, immers moeten ook ongeoefenden er wat mee kunnen.

Het wordt 'n prachtige dag op 'n nog mooiere locatie met zoals het er tot nu toe uitziet, 2 banen (1x1/24, 1x1/32).
Er is voor alles gezorgd!

Dus heb je kortom eind november op 'n zondag niets beters te doen, kom dan naar Swalmen om ons te helpen deze dag vorm te geven, om bekendheid te geven aan onze sport.
Je staat mensen te woord die graag meer willen weten over het slotracen.
Er is gelegenhed om met andere ervaren slotracers te demonstreren hoe het er op de baan aan toe kan gaan.
En voor de rest zul je je "gegarandeerd" niet vervelen want zoals gezegd, er is voor alles gezorgd.

Exacte datum en plaats van deze dag volgt later nog.
Reacties graag aan mij.


Groetjes,
Ton Schols / Frank Terlinden
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 10-9-2004 at 18:37 Reply With Quote
Ik zal van de partij zijn



Als je de locatie hebt dan kun je op me rekenen Ton

Greetz Gert




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top