Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Silly Season
  Post new thread Poll:  
 Pages:  1  2
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 7-11-2004 at 19:50 Reply With Quote
Silly Season



Effe een leuker onderwerp. Dat gezemel over gewichten komt me wat zwaar op de maag liggen.
Le Neuf Heures van Le(euwarden) staat na 2 jaar weer op stapel en de verschillende teams zijn zich aan het warmdraaien. Vraag is alleen wie rijdt waar met welke auto?!
Welke rijders hebben nog geen stoeltje?
Wat wordt er aan steekpenningen betaalt en aan wie?
Ik zou zeggen brand los!
Zelf zou ik het liefst met een bullig bakkie rijden:):laugh:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
ramtech





Posts: 177
Registered: 15-3-2002
Location: adam zo
Member Is Offline
Mood: single
posted on 7-11-2004 at 20:28 Reply With Quote


goh mischien wel een nieuw team gung ho of twee meter de lucht in:D
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 7-11-2004 at 22:59 Reply With Quote
Bullig bakkie



Willem

Is een Lola B98/10 bullig genoeg Willem :laugh::laugh::laugh:.
En dan erbij je staat ingeschreven bij Team Virage :D:D

Ik heb trouwens naar de Contract Recognition Board geschreven om je aan het contract van één vanille jenever/Boswandeling per Heat te houden.

Greetz Gert: Die nog even wat lood op de bodymounts gaat plaatsten voor de wegligging daar :):) hij zo lekker van .




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 8-11-2004 at 10:49 Reply With Quote
Wat zie ik nou?



Gert heb je Geert weten te contracteren? Kijk Willem in jou team zal nog een paar vergaderingetjes nodig hebben :comp:

is dit bullig genoeg? (look at the avater)

Trouwens ik vind de Lola erg mooi, maar zag toch de Deense vrienden met een nog veel bulligere bak, namelijk een wel erg bekende Maranello. :coke:

Zie er naar uit, back to the old days




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 8-11-2004 at 11:45 Reply With Quote
Pay or get payed! That's the question!



Een stoeltje kost geld. Vraag is alleen wie zal dat betalen?
Het Team? of moet de rijder zich inkopen.
Dan is er nog de vraag of de rijder betaalt wordt voor zijn diensten. Additionele service contracten voor technische werkzaamheden kan de totstandkoming van een rijderscontract vergemakkelijken.

At the highest bidder is...........?? Check avatar Justme!

Cheers




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 8-11-2004 at 12:13 Reply With Quote
Willem zit op hete kolen



Zijn bolide is afgefikt als je zijn avatar mag geloven.
Ik heb al een erg sterke rijder voor de Zondag ingehuurd. ( Geert Mertens)
Als dan Willem er nog bijkomt met zijn technische gave dan denk ik dat we een kans maken op een podium plaats.
Al met al dus een redelijk sterk Team.

Dus Willem mocht je toch nog over gaan naar een ander Team, ik hoop dat ze veel geld hebben om je dorst te kunnen lessen.:laugh::laugh::laugh:

Nick ik vind dat een erg mooi Bullig bakkie!!!
kun je er ook koffie uit drinken?

Greetz Gert : Ik moet even mijn sponsor raadplegen wat het budget is voor Luewarden :coke::coke::coke::coke::




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 9-11-2004 at 08:49 Reply With Quote
the works.........



koffie, cappuchino, tot senseo........... It comes fully loaded :comp1:

Je kent het wel bij RFH; weinig geld dus de rijders zijn bij ons niet betaald, eerder andersom :)

De Viper staat nu bij Tamar's body-shop, hij moet even iets breder, het chassis staat bij het RFH Development Centre, de versnellingsbak ligt bij Kloppenburg Technologies en de verlichting wordt wederom verzorgt door Inaebnit Lights. :laugh::laugh:;);)




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 9-11-2004 at 09:09 Reply With Quote
Dat bedoel ik nu



Daar is een Team aan de gang, vinden wij het dan gek dat we er niet van kunnen winnen.
Maar ik merk nu dus ook dat mijn ster rijder Willem Bullig Bakkie Kloppenburg bij de concurent aan het werk is.
Hij is toch geen trainings contract aangegaan met RFH Hé Nick want dan hebben we een probleem :laugh::laugh::laugh:

Greetz Gert: Die weer even gaat werken voor de patron:comp1:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
pimpflash.gif posted on 9-11-2004 at 09:52 Reply With Quote
Je bent niet de enige....



die de geniale kunsten nodig heeft van Grandmaster Willem :(
You need a bully person to build a bully car! :cool:
Aan zo'n Viper moet nogal wat getest worden wil die het kunnen opnemen tegen Lola's en Bentley's en Audi's :comp:




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 9-11-2004 at 10:30 Reply With Quote
Laatste ontwikkelingen



Niet om het 1 of ander maar er is de laatste 2 jaar natuurlijk zo gigantisch veel veranderd :laugh: als het gaat om de setup van chassis, banden sleper en de body dat als jer 2 jaar uit geweest bent je weer helemaal van voren af aan moet beginnen:laugh::laugh:

Ik moet echt alle zeilen bijzetten om te snappen waar die prutsers van RFH mee bezig zijn. Nou ja.... dat houdt het leuk.......toch:finger::comp::laugh:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 9-11-2004 at 14:27 Reply With Quote
Nou zou ik zeggen



Leef je uit bij Team Virage, maar nee hij gaat weer bij die prutsers aan de gang.:laugh::laugh::laugh::laugh:
En val me niet aan hé Willem want het zijn je eigen woorden die ik hier herhaal:m16:.
Maar ik heb de boodschap begrepen en weet dat er weer 2 stoeltjes vrij zijn bij Team Virage.
Want ik heb van Remco gehoord dat het niet zeker is dat hij komt i.v.m. de gezondheid van zijn Vrouw.

Grote Meneer van het OC, Mag ik ook alleen starten, want ik heb geen rijders voor de zaterdag dan ikzelf :(:(.
Zondag is het geen probleem, dan zijn er een stel landgenoten die het wagen om naar het hoge noorden van Nederland te reizen.

Greetz Gert: Die maar een hoge boom gaat zoeken en er zijn Slotrace koffer in gaat hangen.:(:(




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
ramtech





Posts: 177
Registered: 15-3-2002
Location: adam zo
Member Is Offline
Mood: single
posted on 9-11-2004 at 19:44 Reply With Quote


goh willem wat levert dat nou op bij rfh(buiten de hoofdpijn):D



armen zijn nu echt te kort
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 9-11-2004 at 21:44 Reply With Quote
Wat dacht je van Slapeloze Nachten



:laugh::laugh::laugh:



View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 10-11-2004 at 08:01 Reply With Quote
Creative, C-force, CCCP en natuurlijk B-4



Kijk het is altijd leuk om met een team te rijden die eigenlijk geen identiteit heeft en continu op zoek naar zichzelf. Op dit moment is het heilige woord ineens Racing For Holland. Alsof we voor Holland rijden:laugh::laugh::finger::finger:... Anyways: Als het aan mij ligt is het tijd voor een nieuwe naam... je moet natuurlijk wel op zoek blijven:laugh::laugh::laugh:



View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 10-11-2004 at 08:52 Reply With Quote
Wat dacht je van, Sleeples in the Basement



:laugh::laugh::laugh:



View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 10-11-2004 at 08:52 Reply With Quote
he Wim



Practice what you preache!: A man's got to know his limitations! Know yours! :finger:

Voor binnenlandse races staat de H voor Hotslot, in het buitenland Holland. Goh, je moet ze ook alles uitleggen als ze na jaren van afwezigheid weer terug zijn :coke:




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 10-11-2004 at 09:01 Reply With Quote
Tijd voor een niewu Elan



Het bullig bakkie waar we mee gaan beuken (hopen dat dat goed gaat;););):laugh::D) schreeuwt om een nieuwe naam. Natuurlijk staat'ie nog in de schaduw van ons eerdere monster Red painted Panoz.

Racing For Slut (RFS)
Slut Racing Holland (SRH)
Slut Motorsport (SM)

You name it!

Persoonlijk ben ik natuurlijk altijd nog voor Crash & Burn




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 10-11-2004 at 09:16 Reply With Quote
het ouwetje voelt zich weer jong hoor.....



Het is weer zover, goed gereden in Moers en kreeg meteen een functie binnen RFH en probeert nu al het zaakje over te nemen :comp1:

Some American raw power up in Leeuwarden again..... Can be a lot of fun.................or not.
Als we nou backbone hebben Wim laten we de Dome thuis, zodat we, als het niet wil, really Crash & Burn.




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
thumbup.gif posted on 10-11-2004 at 09:55 Reply With Quote
Couldn't agree more



It's time to bite the bullit. A raw V8 American Bull against those streamlined, knee high, [Censored] LMP's. Couldn't have more fun then that:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:;);)



View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 10-11-2004 at 10:32 Reply With Quote
Ach hoor hem nou



Jij hebt zeker ook een Maranello op je plassertje laten tatoeeren
En een Tracktor op je zak om je uit de stront te laten trekken:laugh::laugh::laugh::laugh:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 11-11-2004 at 13:43 Reply With Quote
Die Lola raakt al oververhit voordat de race begonnen is, dat ze daar nou nog niks voor gevonden hebben



:laugh::laugh::laugh::laugh::comp1:



View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 11-11-2004 at 13:58 Reply With Quote
Erwinnnnnn



Neem AUB je Koeltoren mee naar Leeuwarden, dan kan ik hem invriezen :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:



View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
slotmad





Posts: 180
Registered: 26-6-2003
Member Is Offline
Mood: still waiting
posted on 11-11-2004 at 14:41 Reply With Quote


Willem is weer terug en hoe!

"Crash en Burn" opmerkingen schallen weer op luide toon door het clubpand. Je ziet direct weer zijn invloed op het team RFH. Er wordt op zijn initiatief (leiding zal ik het nog maar niet noemen) een echte beukbak gemaakt voor de race in Leeuwarden. Veren of geen veren is de hoogoplopende discussie in het team. Sommige rijders willen of kunnen daar niet goed mee overweg. Dat wordt nog wat om tijdens de wedstrijd de veren te vervangen of aan te brengen. Worden de piststop op eens een echte dimensie in slotracen, net zoals bij onze grote broeders. Trainen heren, met de stopwatch (en brandblusser).

Op onze beurt zal het DVR team van geestelijk vader Philip, gaan trainen op het ontwijken c.q. voorblijven van de beukbak. Wellicht kunnen we dat gelijktijdig doen met RFH. Jullie de pist in, voor de veren. Wij de pits in voor een nieuw auto-onderdeel of zoiets als Audi heeft toegepast in Lemans; een praktisch gehele nieuwe achterkant inclusief aandrijving en motor.

DVR van Philip zul je denken!?? Ja, want ook al is hij er niet fysiek bij aanwezig, zijn geest waart wel degelijk rond. Dus wees gewaarschuwd.




Slotmad
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 11-11-2004 at 18:01 Reply With Quote
How sweet!



:laugh:



View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Arbee





Posts: 127
Registered: 1-2-2002
Member Is Offline
Mood: . . . . . . . . . . . . .
posted on 12-11-2004 at 08:24 Reply With Quote
PAS OP !



Pas op Willem, het :D zal snel :( worden
als je in de verte ;) DVR ziet verdwijnen

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

kunnen wij in de pits een :coke: nemen.

:D:D:D:D

:bounc::bounc::bounc::bounc:
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
 Pages:  1  2
Post new thread Poll:

Go To Top