Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: De onbegrijpelijke moderator Willem
  Post new thread Poll:  
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 21-11-2004 at 09:16 Reply With Quote
De onbegrijpelijke moderator Willem



Ik snap niet dat je die topic hebt gesloten, is toch een belangrijk punt.
Of zijn enkel de punten die jij aanhaalt belangrijk. :finger:

Greetz Gert :




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 21-11-2004 at 09:42 Reply With Quote
Vak apart...



Moderaten is een vak apart en vereist zeer veel ervaring met het web. Ik dat moeilijk zo 1,2,3 uitleggen!
Ik zou me pas zorgen gaan maken als ik mensen ga bannen van het forum:comp1::comp:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 21-11-2004 at 09:58 Reply With Quote
Maar begrijp je een beetje mijn gedachte daar over, of gaat dat je boekje te buiten



:laugh::laugh::laugh:

Of nee wacht even , jij hebt ook een politiek van " Dan moet het maar niet in mijn baan liggen".
Het is voor jou dus een pijnlijk gesprek.
:laugh::laugh::laugh::laugh:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
B-32





Posts: 4
Registered: 14-11-2004
Member Is Offline
Mood: No Mood.
posted on 22-11-2004 at 15:58 Reply With Quote


Ik wou ook nog ff reageren maar de topic was dicht:( (maar ga het toch nog ff doen)

Ik vind het wel grappig dat na meer dan 2 jaar nix met slotracen aan te vangen er nog steeds dezelfde discussies woeden. :D

Het vergelijk tussen 1/32 en 1/24 qua destructie van kappen is moelijk te voeren want:

1/ Bij mijn weten is er bij 1/32 maar 2 keer een resinkap ingezet ( de R&S van Tamar en mijn 575. De maranello van mij, was ook volledig gelamineerd) De rest van het veld bestond uit plastic auto'tjes die gemaakt waren om mee te rossen.

2/ De 1/24 zijn dubbel zo zwaar dus ze moeten bij een gelijke versnelling ook het dubel van de kracht opnemen (F=m.a)

3/ Welke stukken van een kap hebben het het zwaarst te verduren, de neus of de kont gaan eerst de boarding in. Bij 1/32 zitten daar juist de bevestigingen en bij 1/24 zitten ze in het midden. Bij 1/32 zit er rondomrond maar een heel kleine spatie tussen het chassis en de kap, waardoor de kap niet kan "omplooien" er een goede energieoverdracht is tussen die twee (, bij 1/24 heb je enkel de beugeltjes in het midden die dit kunnen.

4/ Bij 1/32 moest enkel de verlichting er extra in, bij 1/24 is dit verlichting + beugels (+ in mindere mate meer verf)

Groeten
Dieter
:cool:




I'm all into dB-drag racing now -> 4th loudest street A on earth 156.5dB
www.ice-mania.be
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top