Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: reactie op Gert "vuile was" Kindergarten topic
  Post new thread Poll:  
slotmad





Posts: 180
Registered: 26-6-2003
Member Is Offline
Mood: still waiting
posted on 1-12-2004 at 10:31 Reply With Quote
reactie op Gert "vuile was" Kindergarten topic



Hoewel onze sitemaster het onderwerp heeft verschoven naar "kindergarten" waar ik geen schrijfrechten op heb, wil ik toch serieus reageren op opmerkingen van Gert. Daarom maar even een nieuw topic aangemaakt.

We zijn helemaal niet bezig "de vuile was buiten aan het gooien." We lachen ons een breuk op dit forum en op de club waar onze pitsboxen naast elkaar liggen. We lopen zelfs gewoon bij elkaar binnen. Zie de foto's die Tamar eerder heeft gemaakt. Soms stellen we iets aan de orde met als doel zaken op scherp te stellen, iets duidelijk te krijgen of gewoon wat lol te trappen.
We zijn helemaal niet van plan om victory lanes met elkaar te vergelijken op dit forum, want dat slaat nergens op. Als je zo’n beetje aan alle wedstrijden die er maar mogelijk zijn deelneemt, neemt de kans op succes enorm toe t.o.v. teams die maar enkele keren aan een wedstrijd deel nemen. Maar daar gaat het verder niet om.

Succes (in sport) heeft te maken met:
Ø Talent
Ø Tijd
Ø Geld

En nog wat zaken als kennis van afstellen, ervaring van rijden, baankennis en dergelijke, maar dat zit ook in T,T en G.

Deze zaken zijn bij RFH ruim voldoende voorhanden. Bij DVR (en waarschijnlijk ook bij enkele andere teams) moeten we het met minder Tijd en Geld doen. Dat geeft niks; we zullen onze middelen slimmer moeten inzetten om als eerste over de streep te komen. In ieder geval bouwen wij onze eigen auto(s). Enkele anderen kiezen voor leasen, krijgen of huren van een auto uit de RFH fabriek. Ieder zijn keus om aan deze leuke sport deel te nemen.




Slotmad
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
driver.gif posted on 1-12-2004 at 10:39 Reply With Quote
Toevallig zei ik gister nog tegen Tamar....



iedereen zegt wel dat RFH zoveel geld besteedt, maar we zijn vaak wel aan het bietsen bij andere teams voor onderdelen, ik vraag me af waar al dat geld heen gaat. :laugh::comp1:

De Viper heeft zijn eerste testrondjes erop zitten........;) Rijdt wel ok maar we hebben nog wel wat sleutelwerk.....

Het wordt erg laat remmen om die DVR delegatie bij te houden :laugh:




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 1-12-2004 at 10:42 Reply With Quote
trouwens over die Victory Lane....



het gaat niet om de resultaten die ze behaalt hebben maar meer omdat Robert eigenlijk zei dat we zoveel auto's weg doen na 1 race. Gister moest ik de baan even inrijden en heb toen 7 auto's tegelijk op een baan laten rijden op 9 V, de baan werd 7 keer zo snel ingereden als normaall :laugh::laugh:



View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Rob de Wit





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 1-12-2004 at 10:44 Reply With Quote


Heren,

Blijf elkaar wel gewoon op een nette wijze afzeiken. Verhoogt de entertainment factor en wordt zeer gewaardeerd door de buitenstaander (c'est moi).

Greetings

Rob
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
shocked.gif posted on 1-12-2004 at 10:47 Reply With Quote
hoezo afzeike?



zie jij hier iemand afgezeken worden? Of gaan we nu ook net als in de echte wereld op elke letter letten die wordt gezegd? :gun::gun:



View User's Profile View All Posts By User U2U Member
slotmad





Posts: 180
Registered: 26-6-2003
Member Is Offline
Mood: still waiting
posted on 1-12-2004 at 11:08 Reply With Quote


Ben het met Nick eens. Ik heb nog geen afzeikingen, wat een woord, op dit forum gezien. Een beetje dollen moet kunnen, dat is entertainment.

Oh ja, over dat bietsen van Nick. Het gebeurt mij wel eens dat er in de pits, met onduidelijke scheidslijnen tussen de teams, wat in mijn koffer valt. Ook op de vloer valt er voor gertige kraaien heel wat te vinden, wat anders in de vuilnisbak verdwijnt. Hoewle dat maar 1 of 2 keer per jaar is, denk ik.




Slotmad
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 1-12-2004 at 11:15 Reply With Quote
Ja dat heb ik ook wel eens....



Dat er dingen in en uit je koffer vallen......... Willem ik heb je pignontrekker.... van Tamar weet ik niet meer zo veel...... van Henry heb ik nog slepers.......
Maar elke keer als ik me borgmoertjes op de grond laat vallen vind ik ze nooit meer terug, vreemd he ;)
Snap der nix meer van :comp1:




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Arbee





Posts: 127
Registered: 1-2-2002
Member Is Offline
Mood: . . . . . . . . . . . . .
posted on 1-12-2004 at 11:43 Reply With Quote
Victory lane



Enzo, 2x aan de start?
Carbon Porsche, 1 x
550 Ferrrari ... x
Nou zelf weet je wel heel goed hoevaak een auto aan de start staat Nick, dus vul maar aan.

Geeft niet, je bouwt lekker door zo.
Maar misschien gaat je verkoudheid iets eerder over als je ook eens boven de grond leeft:D:D

Maar de Viper rijdt al.
Dat is goed te horen.
Ben benieuwd naar de tijden.
Weet ik hoe snel mijn Panoz moet worden.

greedz,
Robert
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
JustMe





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
tongue.gif posted on 1-12-2004 at 11:46 Reply With Quote
altijd maar die simpele zondagsrijders he.....



:laugh:

Ja wie weet met men verkoudheid, vroeg me al af wat ze nou bedoelden met dat felle licht dat ze "zon" noemen :laugh:

Snelste tijd Viper tot nu toe is 8.19, dus daar moet nog wel wat aan gebeuren.




View User's Profile View All Posts By User U2U Member
remco





Posts: 213
Registered: 28-8-2001
Location: dordrecht
Member Is Offline
Mood: member off speed 74
biggrin.gif posted on 1-12-2004 at 15:22 Reply With Quote
spreekwoord



kennen jullie het spreekwoord nog van die 2 honden en die derde gaat er mee heen ???

misschien gebeurt dit ook wel in leeuwarden :):)


:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

maar train maar lekker verder en kijk vooral goed in elkaars koffer :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Rob de Wit





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 1-12-2004 at 15:33 Reply With Quote


Oei toch weer op wat teentjes getrapt.
Niet afzeiken maar netjes afzeiken.
:bounc::bounc::bounc::bounc::bounc:
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 1-12-2004 at 17:33 Reply With Quote
als u heren het niet erg vinden ga ik over op plassen over een persoon



Klinkt minder hard , maar je word er net zo nat van :laugh::laugh::laugh:



View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
remco





Posts: 213
Registered: 28-8-2001
Location: dordrecht
Member Is Offline
Mood: member off speed 74
posted on 1-12-2004 at 20:12 Reply With Quote
afzeiken



hoi rob

wat ik schreef heeft niks met afzeiken te maken en ook niet met korte tenen ,maar als je de verhalen zo leest lijkt het er erg op dat de strijd in leeuwarden maar tussen 2 teams gaat ,maar volgens mij rijden er 9 teams en het blijft en mechanische sport dus evenveel kansen voor iedereen. :puke:

ik ben er van overtuigd dat de andere teams zich niet zomaar gewonnen zullen geven en ik denk dat er hard geknokt zal moeten worden voor elke plek:):)

dus we zullen wel zien:D:D:D:D:D:D:

met vriendelijke groet remco ;)




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top