Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Toekomst LMS verandering organisatie
  Post new thread Poll:  
 Pages:  1  2
50 plus





Posts: 63
Registered: 10-11-2002
Location: Almere-Haven
Member Is Offline
Mood: kijk uit naar de volgende wedstr
posted on 27-12-2004 at 12:49


Beste Slotracers,

Dat men in het heetst van de strijd een beetje erg fanatiek is en zo nu en dan emotieel reageerd(terecht of niet)is heel normaal,dat gebeurt in elke sport.
Bij ons is meestal de marshal de pineut,bij het voetbal de scheidsrechter,bij de formule 1 de achterblijvers en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar om even bij onze hobby te blijven,meestal gaat het er gemoedelijk aan toe en beleven wij veel plezier en ontspanning tijden de wedstrijden.
En zo'n spannend slot van het raceseisoen(had zelfs Tamar niet kunnen bedenken)er kon nog van alles gebeuren in het klassement voor de 2e plaats.
En dat er van alles gebeurde is inmiddels wel gebleken(de bekende stoppen sloegen door)omdat het niet ging zoals men graag verwacht had.
Maar het vervolg van dit alles verbaasd mij toch enigzins,in plaats van dat men de hand in eigen boezem steekt.
Begint iedereen te wijzen naar de wedstrijdleiding en de TC,dat zij strenger en rechtvaardiger op moeten treden en dat terwijl er meestal weinig aanleiding is om op te moeten treden(behalve dan tijdens deze wedstrijd)omdat men door de spanning volledig over de rooie ging als er wat gebeurde.
Als de teams niet zo dicht bij elkaar hadden gezeten,na 9e uur racen 3 teams binnen 12 ronden van elkaar daar kan je als organisatie normaal alleen maar van dromen(wat een spanning en sensatie en reclame voor onze hobby)maar het liep volledig uit de hand.
Als de verschillen groot zijn dat de plaatsen al verdeeld zijn dan rijd iedereen rustig zijn rondjes en gebeurd er ook weinig spannends.
En beste Willem je praat wel eens een beetje veel als je op de bok zit,maar liever dat dan een wedstrijdleiding die zijn mond niet open doet!.

Groetjes Peter.

ps:Ik ga veel oefenen we zaten maar 2 rondjes achter RFH en dat gaf toch wel een enorme kick:D




View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
remco





Posts: 213
Registered: 28-8-2001
Location: dordrecht
Member Is Offline
Mood: member off speed 74
posted on 27-12-2004 at 15:20


kan aan mij liggen peter maar tijdens het insident in leeuwarden zat johan op de wedstrijdleiding en ik heb hem geen onvertogen woord horen zeggen ,ik denk juist dat we blij moeten zijn met mensen zoals johan :
veel race ervaring, geen deelnemer dus onafhankelijk altijd in voor een redelijk gesprek

dus als er iemand wat te verwijten valt zeker johan niet :upset:
de enige die in leeuwarden wat te verweiten viel ,
waren de gefrustreerde rijders zelf

ik heb trouwens wel serieuse voorstellen gedaan maar daar hoor ik niemand over( tweede reactie op de eerste topic)

de overtreding van het huishoudelijk reglement in leeuwarden was zeker een zaak van de wl en niet van de organiserende vereniging .
lopen op een baan kan gewoon niet!!!!!!!!!

wat nick schrijft over de tc en wl is niet nodig als alle mensen die wl en tc uitvoeren op een lijn zitten, en wie problemen heeft met de wl of de tc die kan een protest indienen doormiddel van hét protest formulier, waardoor een onafhankelijke commissie naar gekeken wordt.

waar het op uitkomt is dat er wat meer respect zou moeten zijn voor de wl en de tc en zeker voor elkaar!!!!!!
want we weten allemaal hoe het hoort, nu de uitvoering nog

groetjes remco die iedereen een fijne jaarwisseling toewenst en een fijn nieuw slorrace seizoen




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Rob de Wit





Posts:
Registered: 1-1-1970
Member Is Offline
posted on 27-12-2004 at 16:03


ok heren
uiteindelijk blijft er maar 1 oplossing mogelijk en ik stel voor dat dit voor de eerste keer in Noord zal worden toegepast

De nieuwe LMS 9 volt competitie

Rob

PS kan ik ook weer een beetje meekomen, en voor diegene die hun kritiek willen spuien "beter gek dan neurotisch" tatutatutatutatu
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
remco





Posts: 213
Registered: 28-8-2001
Location: dordrecht
Member Is Offline
Mood: member off speed 74
driver.gif posted on 28-12-2004 at 21:52
wat een stilte



wat is het stil na mijn laatste bericht moeten bepaalde mensen nadenken en tot de conclusie komen dat die lange toch wel eens gelijk kon hebben ............................................
:cool::cool::cool::cool::cool:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Gert





Posts: 400
Registered: 31-8-2003
Location: Belgium
Member Is Offline
posted on 30-12-2004 at 22:29


Het heeft toch geen zin met wat voor een voorstel je afkomt.
Er is maar één symbool dat ze kennen en dat is het volgende :finger:

Greetz Gert Dit kon wel eens mijn laatste post zijn op dit forum




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
 Pages:  1  2
Post new thread Poll:

Go To Top