Topic Review |
Sideways
|
posted on 12-4-2005 at 14:54 |
Ha die Rob,
Zet de Jagermeister maar koud.............want als ie ..ijs en ijs koud is rijd ie het lekkerst!
Vergeet je auto niet in een dikke laag blanke lak te zetten want geel op oranje ziet er lelijk uit.
I will never bend for a terrorist act of an orange Jagermeister Porsche.
Groet,
Onno.
|
Rob de Wit
|
posted on 12-4-2005 at 14:09 |
Onno
Als die Blaupunkt je dierbaar is kan je maar beter met de A Form of From A (who cares) gaan rijden.
Tenzij je natuurlijk kickt op een Original Jagermeister Orange striping.
Gratis aangeboden door ondergetekende. Lekker laat remmen op de auto in de buitenbaan.
Ben dus al in de stemming
cu
Rob
|
Sideways
|
posted on 11-4-2005 at 23:33 |
Ha die Rob,
Ja ik begin steeds meer verliefd te worden op de blauwpunkt.
We zullen zien welke het lekkerste rijd.
Groet,
Onno..........ja dat word spannend!
|
Rob de Wit
|
posted on 11-4-2005 at 14:32 |
O no
Met de witte natuurlijk!
Ik rijd met een oranje Jagermeester;
Geeft lekker af met die brede bakken gelijktijdig door de bocht.
|
Sideways
|
posted on 10-4-2005 at 23:06 |
En nog 1.
Tja met welke ga ik nu rijden.........will see.
|
Sideways
|
posted on 10-4-2005 at 23:05 |
Hier een opdate foto van mijn bouwprojectje.
Groet,
Onno.
|
Sideways
|
posted on 9-4-2005 at 17:08 |
Geeft niets, gaat om het eindresultaat.
De auto gaat pas echt lekker rijden als de rijder er coureur er goed bij zit!
Succes,
Onno.
|
Bas
|
posted on 8-4-2005 at 18:04 |
euhm ja, je hebt gelijk, heb soms wel wat moeite om regelementen geheel
goed te lezen groet,
bas
|
Sideways
|
posted on 8-4-2005 at 12:01 |
Hoi Bas,
Het geen wat je hebt geconstateerd klopt maar lees de regel in het regelement.
3.4. Cockpit interior:
Het originele dashboard uit de kit dient te worden gebruikt. Deze mag niet lichter gemaakt worden of gemodificeerd worden. Lexan coureur met hard
plastic/resin helm is toegestaan.
Groet,
Onno.
|
Bas
|
posted on 8-4-2005 at 06:54 |
Ok heren, dat betekend toch nog ff werk..... dus als ik het goed begrijp
hoeft de bestuurder zelfs niet geheel compleet te zijn zoals je wel eens ziet van die lexan plaatjes met zo'n half coureurtje.
|
Race-Jan
|
posted on 7-4-2005 at 22:49 |
Hier een plaatje van mijn werk zover...
http://groups.msn.com/hobbyfoto/slotraceprojecten.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=664
en hier de echte (in een ander evenement dan uitgebeeld door het model):
http://groups.msn.com/hobbyfoto/slotraceprojecten.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=665
De piloot moet nog een stuur en andere cockpitdetails om zich heen krijgen en worden gedecoreerd, ook zitten nog niet alle decals op hun plek... maar hij komt eraan
Jan
|
Sideways
|
posted on 7-4-2005 at 21:54 |
Beste Bas,
Het bouwen van de cockpit moet voorzien zijn van een rijder.
Meestal word het dashbord en stuur en gedeeltelijk de stoel uit de bouwdoos gebruikt, vloer ect. meestal uit dun lexaan of zoals velen hebben gedaan
uit dun zwart schuurpapier waar je rijder en stoel opbouwd.
Het belangrijk om te letten op de hoogte van de cockpit vloer i.v.m. het chassis.
Groet,
Onno.
|
Bas
|
posted on 7-4-2005 at 20:20 |
ik ben absoluut 1 van de rookies... heb wel 1 race meegemaakt voor de lms
vorig jaar in uden. ( ja met die audi r8 die als a2 eindigde...)
Ik vond dat wel heel erg gaaf om te doen, echter is het niveauverschil met de 1/32 races best groot vind ik. Bij de 1/24 is veel meer mogelijk qua
afstelling van chassis etc.
Ik heb nog wel een klein vraagje mbt de cockpit van de auto voor de groep c race. Moet hij zoveel mogelijk orgineel zijn ingebouwd inclusief coureur,
of mag er wat gefreubeld worden en geen coureur erin?
Groeten,
Bas
|