Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Helaas te vroeg
  Post new thread Poll:  
CarreraHenk





Posts: 72
Registered: 27-7-2004
Location: Hilversum
Member Is Offline
Mood: Enjoying 1:32 as well currently
posted on 16-4-2005 at 08:26 Reply With Quote
Helaas te vroeg



Ik ben tot de conclusie gekomen dat de race in Leeuwarden voor mij gewoon te vroeg komt en heb me afgemeld.

Ik heb de auto klaar ook al zal ie het concours wel niet winnen :D maar ik heb totaal niet kunnen oefenen en alles is nieuw voor me. Ik zal eerst eens veel gaan rijden om mijn 'superlicentie' te halen en dan mijn entree maken tijdens de tweede groep C race, hopenlijk in Noord.

Jammer maar iedereen in ieder geval een goed weekend toegewenst.
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
willem
LMSadmin




Posts: 356
Registered: 5-11-1985
Location: Netherlands
Member Is Offline
Mood: Tired
posted on 16-4-2005 at 08:46 Reply With Quote
Onzin



Dit is wat je noemt plankenkoorts. Komop Henk, niet aanstellen, gewoon naar Leeuwarden.
Hoezo te vroeg???? Je kan niet vroeg genoeg beginnen.....Deze race levert weer een schat aan ervaring op waar je als nou niet meedoet weer enkele maanden op moet wachten.
En wat ben je dan wijzer geworden in die maanden?? Helemaal niets want je hebt nog steeds geen race ervaring...
Ga nou maar gewoon en niet zo zeuren.......:laugh::laugh::laugh:




View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
132





Posts: 5
Registered: 8-3-2005
Member Is Offline
Mood: No Mood
posted on 16-4-2005 at 09:22 Reply With Quote


Kan je Race-Jan vast wel helpen daar Willem.:laugh::laugh:
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Race-Jan





Posts: 64
Registered: 5-3-2004
Location: Heerenveen
Member Is Offline
Mood: Slot On!! :)
posted on 16-4-2005 at 10:11 Reply With Quote


grinnik...

heb geen last van plankenkoorts, Leeuwarden is voor mij ook dichtbij (Heerenveen nl...) maar ik heb me niet aangemeld omdat... ik in de organisatie zit van de open tourwagenrace bij 't Kasje (1/32) en die vindt plaats op... 17 april (morgen dus)

Ook ik kan me niet in 2en delen... helaas moet ik dus verstek laten gaan.

Alle rijders heul veul succes gewenst, misschien kom ik vanmiddag nog even kijken naar de training (ja ik zal mijn Blaupunkt 962c dan bij me hebben....)

Jan




Race Nice!

Jan
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
CarreraHenk





Posts: 72
Registered: 27-7-2004
Location: Hilversum
Member Is Offline
Mood: Enjoying 1:32 as well currently
posted on 16-4-2005 at 14:07 Reply With Quote


Plankenkoorts? Nee hoor Willem maar bij mij ontbreekt het niet aan enige realiteitszin. Ik heb zegge en schrijve 8 of 9 rondjes gereden (mijn rondjes op de Fallerbaan thuis toen ik nog jong was niet meegerekend :D) en ben dus totaal niet competatief. Niet dat ik meteen in de prijzen wil rijden maar ik wil toch wel serieus meedoen en niet voor de kat zijn viool, laat dat maar aan Christiaan Aalbers over. Het ontbeert me dus aan training. Overigens wou ik gisteravond in Zuid een paar uren trainen maar daar was helemaal niemand , heb van 20.15 tot plusminus 21.00 voor de deur gewacht en ben toen maar onverrichter zake naar huis terug gekeerd, was tot overmaat van ramp de batterij van mijn gsm leeg dus ik kon ook niemand bellen om open te doen...:cry:
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Bas





Posts: 66
Registered: 30-3-2005
Member Is Offline
Mood: No Mood
posted on 16-4-2005 at 15:59 Reply With Quote


Ik had mijn auto ook pas gister voor het eerst op de baan, maar het stemde mij redelijk gelukkig.. nu maar afwachten hoe hij het morgen in leeuwarden doet....

Henk, je zou ook in Almere kunnen trainen. Is maar 20 minuutjes vanuit hilversum
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
CarreraHenk





Posts: 72
Registered: 27-7-2004
Location: Hilversum
Member Is Offline
Mood: Enjoying 1:32 as well currently
posted on 18-4-2005 at 16:30 Reply With Quote


Hallo Bas,

Van je uitnodiging zal ik zeker gebruik maken en eens in Almere komen kijken, heb jullie website pas ontdekt. Hotslot is gewoon een heel leuke club met ontzettend fijne mensen die me met raad en daad bijstaan. Het vervelende is alleen dat de club momenteel in transitie zit van Zuid naar Noord en dat er daarom niet altijd iemand aanwezig is op de vrijdag. Helaas was ik daar nu een keertje de dupe van.

Groetjes,

Henk
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
slotmad





Posts: 180
Registered: 26-6-2003
Member Is Offline
Mood: still waiting
posted on 19-4-2005 at 07:44 Reply With Quote


Hoi Henk,

Je hebt afgelopen vrijdag even pech gehad. "Normaal" gesproken zijn Nick en Tamar er wel op tijden dat jij komt. De laatste tijd is om redenen als de bouw van de nieuwe club de situatie niet geheel "normaal". Toen ik er naar toe ging was het al 10.30 uur en waren Nick, Gabriel en Robert daar. Later ook nog Tamar en tot in de kleine uurtjes (al hoewel het cijfer al weer aardig opliep), hebben we aan onze auto's gebouwd, gesleuteld en afgesteld. Zoals altijd veel last minute werk.
Jammer dat je mij, Tamar of Nick niet even gebeld hebt toen je voor de gesloten deur stond. Meestal kan iemand dan wel even wat eerder komen of "de zaak" voor je open doen. Ik herken het gevoel van "voor een gesloten deur staan" als je je er helemaal op ingesteld hebt om te gaan racen. De cold turkey verschijnselen kunnen dan heel heftig zijn.




Slotmad
View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
CarreraHenk





Posts: 72
Registered: 27-7-2004
Location: Hilversum
Member Is Offline
Mood: Enjoying 1:32 as well currently
posted on 19-4-2005 at 11:15 Reply With Quote


hoi Henry,

Ik ga ervan uit dat het goed gaat komen zodra de baan in Noord operationeel is. Echter, als een club zegt vanaf 20.00 open te zijn dan verwacht ik dat ook. Ik hoop dat dit in Noord zometeen het geval zal zijn. Mijn dagritme is zodanig dat ik in de kleine uurtjes van een gezonde nachtrust wil genieten.

Overigens, misschien hebben er al eerder potentiele leden voor een dichte deur gestaan?

Groetjes,

Henk
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top