Topic PostsLMS-forum
 

Not logged in


Recover Lost Password | Register     

     Printable Version | Subscribe | Add to Favourites

     Dutch: Op zoek naar een uitdaging!
  Post new thread Poll:  
MFahrer





Posts: 4
Registered: 18-3-2005
Location: Belgium Gent
Member Is Offline
Mood: Armed and dangerous!
posted on 7-7-2005 at 07:49 Reply With Quote
Op zoek naar een uitdaging!



Hallo,

Ik ben nieuw in het 1/24 wereldje en reeds op zoek naar een leuke uitdaging!

Ik ben deel van een groepje vrienden die wekelijks bij mij thuis in de garage rijdt op m'n vaste baan Petit Spa, en daar z'n eigen kleine competitie heeft. We rijden daar wel te verstaan op 1/32. Sinds een paar maanden hebben een paar onder ons zich ook in het 1/24 wereldje gestort en rijden we een kleine competitie mee in het Brusselse. Zo rijden we ook een Group5 3 uurse mee op 14 augustus!

Wel nu... sinds het begin van het jaar (toen de intresse in slots aanwakkerde bij een paar van m'n vrienden, en ons groepje van 3 naar 7 man gegroeid is) kijken we uit naar de 12 uurse van 't Kasje (1/32). Twee kerels van ons groepje hadden vorig jaar de eer om met Rob de Wit en Ton (z'n achternaam ontsnapt me nu) die race te rijden. Ons resultaat was niet al te best toen, omdat de auto ons meermaals ferm in de steek heeft gelaten en omdat wij twee zelf nog absoluut geen endurance evaring hadden. Nu blijkt dat we een desilussie rijker zijn, want we staan op de reserve lijst... We hebben ons nochtans vroeg genoeg ingeschreven en zo, maar de organisatie heeft onlangs beslist dat we SSCN lid moesten zijn om te kunnen deelnemen... Ons nu nog inschrijven blijkt geen soelaas te brengen...

Zo komt het dus dat we op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging... een andere endurance race! Het leek me wel fijn om eens op zoek te gaan naar een leuk 1/24 endurance evenement waar de inschrijvingen wel geldig blijven... en we op voorhand alle voorwaarden kennen.