LMS-forum
 
Post Reply
Who Can Post? All users can post new topics and all users can reply.
Username   Need to register?
Password:   Forgot password?
Subject: (optional)
Icon:  
Formatting Mode:
Normal
Advanced
Help

Insert Bold text Insert Italicised text Insert Underlined text Insert Centered text Insert a Hyperlink Insert E-mail Hyperlink Insert an Image Insert Code Formatted text Insert Quoted text Insert List
Message:
HTML is On
Smilies are On
BB Code is On
[img] Code is On
;)roll ;) :upset: :toilet:
:puke: :m16: :laugh: :holy
:finger: :D :cry: :cool:
:comp: :comp1: :coke: :car:
:bounc: :) :(

Disable Smilies?
Use signature?
Turn BBCode off?
Receive email on reply?
Attachment:
    

Topic Review
R-win

 posted on 16-12-2005 at 19:04
Heb het verslagje nu afgemaakt; foto's komen nog!
Wist niet dat het gelezen werd:D
slotmad

 posted on 16-12-2005 at 15:57
Voor de geïnteresseerden,

Het Weam Team heeft een verslag van 9 h Uden op de eigen website geplaatst www.mrcl.nl
50 plus

Depicts mood of post posted on 16-12-2005 at 11:59
Het was zeker een wedstrijd om op terug te kijken want,de teams zaten dit keer dichter bij elkaar en daardoor was het ook spannend tot het einde aan toe.
Helaas hadden wij nu ook het pechduiveltje dat met ons meereed:m16:.
Wij hadden voor alle zekerheid om onze 2e plaats in het kampioenschap zeker te stellen,een nieuwe motor geplaatst en dat leek een goede keus want,we konden goed meekomen met de snelste teams.
Maar dat was van korte duur want na de 2 stints stopte de auto ermee,Mack en Tamar keken de auto na en wat bleek de motor was zo dood als een pier:finger:.
Toen heeft Mack gauw de oude motor die al een 24 uur had gereden er in gezet en de vertanding voor de zekerheid iets korter gemaakt om te voorkomen dat deze het niet vol zou houden,maar dat ging natuurlijk ten koste van de snelheid.
Toen wij weer in de baan terug kwamen lagen wij inmiddels 70 rondjes achter en daarmee 9e en laatste,en dan ben eigenlijk gelijk kansloos voor een plaats bij de eerste drie:toilet:.
Maar er zat niets anders op dan ons beste beentje voor te zetten en dan maar zien waar we uitkomen,en dat is achteraf nog erg mee gevallen:D.
Doordat Mack,Ton en ik tot het gaatje zijn gegaan(en in mijn geval lichamelijk er over heen)werden we 2e in de 2e dag heat:D.
En wat we zelf niet voor mogelijk hadden gehouden aan het eind van de nacht heat waren wij weer 2e achter RFH,en met deze resultaten is het ons gelukt om toch nog op te klimmen naar een vierde plaats,wat net genoeg was om voor de 3e keer op rij 2e te worden in het kampioenschap:coke:.

En daarmee zijn wij als team MATCHBOX zeer tevreden:Den wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor de sportieve weerstand die jullie hebben gegeven:holy.

En langs deze weg wens ik jullie allemaal fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toe:coke:.


Vriendelijke Groeten,

Peter Reijerkerk
remco

Depicts mood of post posted on 15-12-2005 at 18:27
fijn een kalender :D:D:D:D:finger:

hier nog wel een plaatje van de winnende auto :
slotmad

 posted on 15-12-2005 at 14:10
Wat een enerverende wedstrijd hebben we gereden! Uiteindelijk zijn 9 van de 10 ingeschreven teams gekomen en van start gegaan. Elk team heeft de wedstrijd ook uitgereden, wat op zich al een prestatie is. Ik heb niet alle ontwikkelingen bij elk team tot in de details kunnen volgen, maar twee sprongen er toch wel uit met pech. Kampen kreeg op zaterdag al te maken, met een afgereden neus van de Audi, ondanks carbon versterkingen en Sideway's die een achteras lager kompleet aan gort had gereden (heb ik nog nooit gezien). Daarnaast werd de Sideway's coureur diverse keren tijdens de wedstrijd "onthoofd". En dan mijn eigen "pech". Al tijdens de training bleek dat de verlichting van onze DVR BMW er af en toe de brui aan gaf. Wat gezocht (samen met Gabriel; hij meer dan ik) en niets gevonden. Toch maar gaan rijden. Tijdens de zaterdag sessie bleek dat de verlichting na een uitvlieger, uitging en na een rondje af tien weer opkwam. Dan maar niet meer uitvliegen toch?? Het uitgaan duurde steeds langer en de kracht van de lichten steeds minder. Maar ja zolang als we in de dagstints rijden is er geen probleem. Op zondag kregen we na overleg wat sleuteltijd (15 min). Omdat we op topsnelheid duidelijk niet meekonden komen, heb ik de pinion een tandje groter genomen. Toen waren we zeker weer "on the pace". Echter niet voor heel lang en het verlichtingsprobleem was nog niet opgelost. Koortstondig overleg met expert Gabriel wees uit dat het toch wel aan de gold-cap en en eventueel de schakeling zou kunnen liggen. Zonder verlichting rijden is echter niet wenselijk (hoewel Sideway's ruim voldoende bijverlicht als je er naast blijft rijden) en ook verboden. Noodplan opgesteld en besloten om een 3V batterij te gebruiken met daaraan 1 voor en 1 achterlicht. Boven o de body geplakt. Helaas moest volgens reglement de verlichting op de originele plaats worden gevoerd. Dan maar noodplan 2. Het bestaande schema in de kap gebruiken en middels een stekker voorzien van stroom van de batterij. Omdat de batterij weinig prik levert, heb ik alleen voor en achter de linker lichtcircuitjes laten bestaan. Op de baan hadden we wat licht en met hulp van wat rondrijdende lichtbakken van collega's de wedstrijd uitgereden. Smokey was bij het begin van de nachtsessie ons target. Zij lagen slechts 5/6 ronden voor. Bij het ingaan van de laatste stint was dit nog steeds zo. Helaas voor Smokey werden ook zij door de pechduivel getroffen. Na een flink race-ongeval was de kap los van het chasis en moest er gepit worden. Na terugkomst op de baan, was de achterstand op ons, want snelheid was er zeker, niet meer te overbruggen. Op deze manier tweede te worden, was zeker niet onze bedoeling. Het is mooier strijdend op de baan.

Tamar en ik hebben al een race calendar voor 2006 in elkaar gezet. Deze zal bekend gemaakt worden, zo snel als data met de clubs definitief zijn afgestemd.

Heeft er nog iemand foto's van Uden om te plubiceren?
Go To Top